סמינר תמורה מציג:

המקצוע המרתק והמתגמל ביותר לבת סמינר חרדית

מגמת הנדסת תעשיה וניהול היא הבשורה הטובה ביותר לבת סמינר חרדית המבקשת לרכוש מקצוע שמביא עימו פרנסה מכובדת במקומות העבודה הנחשבים ביותר ובד בבד לשמור על אורח החיים החרדי בדרך להקמת בית של תורה • עם תחילת הרישום לשנה"ל הבאה, מספרים בסמינר 'תמורה', אשר פועל בשיתוף עם "עזריאלי" מכללה אקדמית ללימודי הנדסה בירושלים, על היתרון הגדול בלימודי הנדסת תעשיה וניהול, על חשיבות המקצוע שמאפשר לבוגרות הסמינר להתפרנס בכבוד ולהחזיק בית של תורה (לימודים, מקודם)

סמינר תמורה הוא המקום היחיד שמאפשר לבנות הציבור החרדי ללמוד הנדסת תעשיה וניהול (צילום: יח"צ)

מגמת הנדסת תעשיה וניהול היא הבשורה הטובה ביותר לבת סמינר חרדית המבקשת לרכוש מקצוע שמביא עימו פרנסה מכובדת ובד בבד לשמור על אורח החיים החרדי בדרך להקמת בית של תורה.

ב"תמורה" – סמינר לבנות ללימודי הנדסה בשיתוף "עזריאלי" – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים, הרישום נמצא בימים אלו בשיאו. בנות רבות, מהסמינרים המובילים בירושלים ומחוצה לה, מבקשות להימנות על חוד החנית של לימודי השכלה ברמה הגבוהה ביותר ובסביבה הרוחנית המתאימה ביותר.

למעשה, סמינר תמורה הוא המקום היחיד שמאפשר לבנות הציבור החרדי ללמוד הנדסת תעשיה וניהול, ולהשתלב במקומות העבודה הנחשבים ביותר בישראל.

"הנדסת תעשיה וניהול היא המקצוע המרתק של עולם התעשיה", אומרים בהנהלת תמורה עם תחילת הרישום. "אנחנו נמצאים בעולם דינמי שמאיץ ומשתנה מרגע לרגע, ומהנדסת תעשיה וניהול היא זו שעומדת מאחורי הקלעים של הארגון או החברה. מהנדסת תעשייה וניהול צריכה לשלב בין ראייה מערכתית וראש גדול מצד אחד, מול ירידה לפרטים, וקשב לגורם האנושי מצד שני. בנוסף, חשיבה הנדסית כמותית והיכרות עם טכנולוגיות מתקדמות – מול אינטואיטיביות לקבלת החלטות גמישה, נבונה ויצירתית.

סטודנטיות במגמת תעשיה וניהול מבוקשות בחברות המובילות והנחשבות בישראל. הצורך במהנדסות תעשיה וניהול קיים בכל חברה גדולה בכל תחומי המשק – בהייטק, בתעשייה, בענף התעופה, במשרדי הממשלה, בעמותות ובארגונים גדולים. תפקידה של מהנדסת תעשיה וניהול לבדוק שלארגון יש את כל המשאבים להשגת המטרה ולהסרת החסמים שבדרך, ואז מגדירה את הדרישות ומתכננת את מערכות המידע הנדרשות ליישום השינויים בפועל. תוך כדי, דואגת מהנדסת תעשיה וניהול לייעול התהליך וכמובן להקטנת עלויות, ולא פחות חשוב – היא מובילה את השינויים בחברה בדרך אל השינוי.

בוגרות מגמת הנדסת תעשיה וניהול של סמינר 'תמורה', מספרות על היתרון העצום במקצוע הנחשב ועל חשיבותן, מרכזיותן ומידת השפעתן של המהנדסות בכל שלבי העבודה לכל אורך הדרך - משדרת הניהול ועד אחרון העובדים. הן למעשה שולטות במערכות המידע שתפקידן להבטיח זרימה חלקה של מידע לכל מקבלי ההחלטות בארגון, להתריע על בעיות בטרם התרחשו ולאכוף את נהלי הארגון. בעידן הנוכחי מערכות מידע ממוחשבות תופסות תפקיד הולך וגדל בניהול של כל ארגון. תפקידן של מערכות המידע לנתב את המידע בארגון לגורמים הנכונים, לסייע בקבלת החלטות מושכלות, לקבוע תחומי אחריות. בארגון מודרני מערכות המידע אינן עוצרות בגבולות הארגון והן ממשיכות גם לשימוש הלקוחות והספקים שלו. אינטליגנציה מלאכותית, למידת מכונה ויישומים של מדע נתונים תופסים מקום מרכזי במערכות המידע הארגוניות. מהנדסת תעשיה וניהול מגדירה בין השאר את הדרישות ממערכות המידע, מאפיינת אותן ומנצחת על הפיתוח שלהן. תפקיד זה ממקם אותה בחזית הטכנולוגיה במקום הדורש לימוד ועדכון תמידיים, ולכך בין השאר אנחנו מנווטים אותה.

לא בכדי הנדסת תעשיה וניהול הוא מקצוע מאוד מבוקש. אפשרויות התעסוקה הן מגוונות מאוד ומגיעות מכל שדרות המשק: היי-טק (אינטל, מוטורולה, אמדוקס וכיו"ב), תחומי השירות (בנקים, ביטוח, משרדי ממשלה וכיו"ב), התעשייה הקלאסית (תנובה, אסם, נמלים) ועוד. מקצוע הנדסת תעשייה וניהול מאפשר גמישות תעסוקתית גבוהה מאוד! ולא רק זאת, מהנדסות תעשיה וניהול מתקדמות בקלות יחסית בסולם הדרגות הניהולי. למעשה רבים מהמנהלים הבכירים בחברות שונות במשק, התחילו את הקריירה שלהם בתחומי הנדסת תעשייה וניהול.

זו הסיבה שבנות רבות מתדפקות על שערי סמינר תמורה. זהו המקום היחיד המתאים לבת בית יעקב חרדית, המשלב לימודי תואר לתעשיה בניהול בלי להתפשר על ערכים וזהות, ומעניק מעטפת שלימה של תמיכה וליווי לכל אורך הדרך הכולל מענה לאתגרים הרוחניים באקדמיה ובתעסוקה ומנגד מתן מלגות ושעורי עזר. מבחינה מקצועית - המרצות הינן מסגל ההוראה של מכללת עזריאלי, מכירות היטב את דרישות השוק, מחוברות לתעשייה ולעשיה, ואוהבות את ההוראה. מעבר לכך, הלימודים בסמינר באווירה רגועה ומשפחתית, והאווירה בסמינר תמורה הינה מכילה ומקדמת. הבנות נהנות ממעטפת מושלמת של לימודי מקצוע ברמה גבוהה מאד, המשולבים בשיעורי השקפה והכנה לחיים, והווי חברתי עשיר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר