התעוררתם?

כך תרגישו בבית כמו במלון מפנק

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בחופשה זה המלון שבו מתארחים. חדר המלון נתפס כאיזור נקי ומסודר בלי דאגות והניחוחות של בית המלון הן חלק בלתי נפרד מחוויית הנופש. אז איך אפשר להרגיש אותם גם בבית? (צרכנות)

ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל אליכם הביתה (צילום: יח"צ)

בכמה צעדים פשוטים אתם יכולים להביא את התחושה הנפלאה של בית המלון אליכם לבית.

התעוררתם? הקפידו לסדר את המיטה בכל בוקר, כדי שבכל לילה תוכלו לחזור למיטה מסודרת . יש לכם כביסות? תרכזו הכול ביום-יומיים, סיימו עם זה ואל תגררו את זה למשך כל השבוע. זה ייתן לכם תחושת חופש וימנע מיצר הדחיינות להשפיע על מצב הרוח.

הדרך שבה הבית מסודר ומעוצב יכולה להשפיע גם היא על מצב הרוח. יש לכם מצעים נעימים שעוד לא יצא לכם להשתמש בהם? תמונות חדשות שאתם רוצים לתלות? זה הזמן. שינויים אסתטיים קטנים יכולים לגרום להבדל גדול בהרגשה שלכם.

ואיך כל זה קשור לניחוח של בית מלון?

תכירו את סדרת המיזוג החדשה של 'אלקטרה' – 'EXCLUSIVE AIR', המביאה את ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל אליכם הביתה.

מזגני סדרת 'אקסלוסיב אייר' מגיעים עם טכנולוגיה ייחודית להפצת ריח, המנגנון עובד באמצעות קפסולות ריח מארבעת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, היושבות בתוך המזגן ומפיצות ריח אקסלוסיבי ונעים בניחוח של בית המלון הנבחר. כך לדוגמא, קפסולת 'בראשית', מבוססת על מתכון קפדני וייחודי הלוכד את האווירה המדברית השקטה, קפסולת 'אחוזת יערות הכרמל' המפיצה ניחוחות מרגיעים, קפסולת 'כרמים' שיוצרץ אווירה נינוחה ויוקרתית. וקפסולת 'מצפה הימים' בעלת ניחוח הדרי ומרענן של מגוון פרחים שנרקחו יחדיו בקפידה במטרה ליצור אווירה שלווה.

לחווית בית המלון אצלכם בבית - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר