כמה פשוט לזכות ב ׳AIRFRY’?

משתתפים בפעילות של אלקטרולוקס עם מורן פינטו, ויכולים לזכות!

שיתוף פעולה מקסים בין מורן פינטו לבין חברת אלקטרולוקס, מאתגר אתכן, השפיות של הבית והמטבח ביצירת מתכונים חדשים ומנצחים רק ממה שיש בבית! כדי לזכות בפרס (אוכל)

(צילום: יח"צ)

זה כבר לא חדש שאנחנו עם פנים לעולם ועתיד ירוק יותר, בריא יותר. קונצרן אלקטרולוקס העולמית ומיניליין יצאו לאחרונה במסר ברור שאומר: ״הימנעו מבזבוז מזון, ותיהנו מאוכל טרי ובריא״!

כחלק מהפעילות הכללית נרקם לו בשבועות האחרונים שיתוף פעולה מקסים בין מורן פינטו שהתחברה כל כך לרעיון לבין חברת אלקטרולוקס המאתגרת אתכן, השפיות של הבית והמטבח ביצירת מתכונים חדשים ומנצחים רק ממה שיש בבית!

נשארו לכן חומרי גלם או שאריות של מזון בבית? נכון שהמחשבה הראשונית לזרוק, להשתמש בחדש ולקנות עוד. אך לאחר עוד טיפה מחשבה נגיע למסקנה שאומרת: לאפות חכם, להימנע מבזבוז מזון ולחסוך יותר, נוכל ליצור מתכונים חדשים ומנצחים, שיביאו אתכן ליצירה ואתגר חדש במטבח ויעניק למשפחה שלכן אוכל טרי, מגוון ובריא הרבה יותר וגם לזכות בפרס שווה :)

אז איך זה עובד? רשמו לנו את רשימת המוצרים הקיימים כרגע בביתכם, במקביל רשמו מתכון מקורי מנצח תוך שימוש במוצרים, חומרי גלם או מזון מתוך הרשימה הנ״ל מבין כל המתכונים, תבחר מורן פינטו ב-2 המתכונים המנצחים אותם תכין ותפיק. המתכונים המנצחים יזכו את השולחות במכשיר ׳AIRFRY׳ מבית אלקטרולוקס.

להשתתפות לחצו כאן >>

הידעת?

30% מהמזון שלנו נזרק בסופו של דבר לפח, מצד שני, יש אנשים שנמצאים ברעב מתמיד!

הידעת?

אנחנו באלקטרולוקס נותנים לצרכנים כלים פשוטים וקלים איך ליהנות ממזון טרי ובריא שישמר לאורך זמן רב יותר, ויעניק לכם ולבני המשפחה שלכם חיים טובים יותר.

הידעת?

לחברת אלקטרולוקס טכנולוגיות מיוחדות החוסכות בזמן ובאנרגיה, תנורים בעלי תבניות xl ותא אפיה ענק, בישול ואפיה מדויקים ומהירים תוכלו להיות יצירתיים במטבח ולנצל כמה שיותר מהמזון הקיים ולהעניק למשפחה שלכם אוכל טרי, מגוון ובריא מבלי להתפשר על תוצאות.

אלקטרולוקס. נמנעים מבזבוז מזון ושומרים על משפחה בריאה - לחיים טובים יותר!

להשיג ברשתות החשמל ובחנויות המובחרות.

להשתתפות לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר