מיוחד

ללמוד אנגלית ומתמטיקה בחינם ולזכות בטיסה לקרעסטיר

מיזם "אשכולות" מאפשר לכם לנצל את 'בין הזמנים' להשלים לימודי בסיס באנגלית ומתמטיקה בלי לצאת מהבית • מבצע למצטרפים בבין הזמנים: מסיימים קורס ומשתתפים בהגרלה על כרטיס לקרעסטיר

הלימודים המקוונים הפכו לדבר החם בתקופת הקורונה. מוסדות לימוד רבים העבירו את מתכונת הלימודים לזום או לאמצעים דיגיטלים אחרים, וכך המשיכו את שגרת ההוראה גם בתקופת הסגרים. מסתבר, שהמתכונת החדשה יכולה להתאים גם לתקופות שגרה ולסייע לכולנו להעשיר ידע ולהשלים פערים לימודיים בקלות וגמישות.

מי שהבינו את הפוטנציאל של הלימודים המקוונים – במיוחד כעת בתקופת בין הזמנים - הם היזמים של פרוייקט "אשכולות – מרחב ידע מקוון". המיזם החדשני שמיועד לציבור החרדי, מאפשר למעוניינים להשלים פערי ידע באנגלית, מתמטיקה ומדעים ללא עלות, באמצעות כלים דיגיטלים מתקדמים בהתאמה מלאה לציבור חרדי.

"אשכולות" מציעה פלטפורמה חינמית קלה וחוייתית ללימוד, עם מגוון קורסים באנגלית, מתמטיקה ותחומי ידע נוספים ברמות לימוד שונות. הקורסים מותאמים לבוגרים ומאפשרים הצלחה בלימודים גם ללא רקע מוקדם במקצועות הנלמדים.

מלבד היותה פלטפורמה יחידה המותאמת לציבור החרדי, "אשכולות" מתאפיינת בצורת למידה גמישה המאפשרת לכל תלמיד לבחור את קצב הלימוד וההתקדמות הנכון לו. הלמידה האינטראקטיבית, נעשית באמצעות סרטונים קצרים וקלילים, עם תרגול אינטראקטיבי, מבחני ביניים ומבחנים סופיים לכל קורס.

גם עבור החוששים מהתמודדות עם חומר הלימודים ללא כל רקע קודם, ימצאו ב"אשכולות" את הפתרון המושלם עבורם. למעוניינים בחומרי עזר נוספים, "אשכולות" מציעים מעטפת תומכת הכוללת מפגשי לייב להתמודדות עם חסמים באנגלית, העשרת אוצר מילים ותרגולים נוספים לצד שיעורים חיים במתמטיקה ופיזיקה. זאת לצד מסלולי פרימיום המעניקים מערכת ליווי למידה, התכתבות עם מורה פרטי ועזרי סיוע נוספים ללמידה עצמאית.

לקראת חופשת בין הזמנים, יזמו ב"אשכולות" מבצע מרתון למידה עם הגרלה מיוחדת על כרטיס טיסה לקרעסטיר. במסגרת המבצע, תתקיים הגרלה בין כל מי שיסיים קורס מלא על כרטיס טיסה לקברו של הצדיק ר' ישיעל'ה מקרעסטיר.

מאז הוקם "אשכולות" לפני למעלה מחצי שנה, נרשמו למעלה מ-5000 משתמשים מרוצים שלמדו ועברו בהצלחה אלפי קורסים באנגלית, מתמטיקה ופיזיקה.

""אשכולות", סייעה לי להצליח בזכות היותה מערכת גמישה שאפשרה לי ללמוד בצורה דיסקרטית", אומר ירוחם, מנהל שירות לקוחות שלמד קורסים באנגלית ב"אשכולות". "אם בעבר קורסים כאלה חייבו אותי לפנות שעות רבות במהלך היום, כעת אני יכול לבחור את השעות הרצויות וללמוד באווירה ובקצב שנוח לי. עבורי ועבור המכרים שלי, ואפילו עבור אחי הצעיר, הפלטפורמה הזאת היא הדבר הנכון ביותר ויחד עם מרתון בין הזמנים – זה גם הזמן הנכון".

לכניסה לאתר "אשכולות" לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר