חדשני • גם אתה יכול!

25,000 שיעורי אנגלית ומתמטיקה נלמדו חינם בבין הזמנים

מיזם "אשכולות" מאפשר לכם לראשונה לנצל את 'בין הזמנים' להשלים לימודי בסיס באנגלית ומתמטיקה בלי לצאת מהבית • ימים אחרונים למבצע המיוחד: מסיימים קורס ומשתתפים בהגרלה על כרטיס טיסה לקרעסטיר (לימודים)

המיזם החדשני שמיועד לציבור החרדי, מאפשר למעוניינים להשלים פערי ידע (צילום: שאטרסטוק)

מעל ששת אלפים תלמידים כבר הצטרפו ללימודים חינמיים ומהנים באנגלית מתמטיקה ופיזיקה. מעל אלף מתוכם בחודש האחרון. זאת אודות ליזמי 'אשכולות- מרחב ידע מקוון' שהבינו את הפוטנציאל של הלימודים המקוונים והיתרונות שלהם. המיזם החדשני שמיועד לציבור החרדי, מאפשר למעוניינים להשלים פערי ידע באנגלית, מתמטיקה ומדעים ללא עלות, באמצעות כלים דיגיטלים מתקדמים בהתאמה מלאה לציבור חרדי.

לכניסה ולהשתתפות לחץ כאן >>

"אשכולות" מציעה פלטפורמה חינמית קלה וחווייתית ללימוד, עם מגוון קורסים באנגלית, מתמטיקה ותחומי ידע נוספים ברמות לימוד שונות. הקורסים מאפשרים הצלחה בלימודים גם ללא רקע מוקדם במקצועות הנלמדים.

מלבד היותה פלטפורמה יחידה המותאמת לציבור החרדי, "אשכולות" מתאפיינת בצורת למידה גמישה המאפשרת לכל תלמיד לבחור את קצב הלימוד וההתקדמות הנכון לו. הלמידה האינטראקטיבית, נעשית באמצעות סרטונים קצרים וקלילים, תרגול אינטרקטיבי לאחר כל סרטון, מבחני ביניים ומבחנים סופיים לכל קורס.

גם עבור החוששים מהתמודדות עם חומר הלימודים ללא כל רקע קודם, ימצאו ב"אשכולות" את הפתרון המושלם עבורם. למעוניינים בחומרי עזר נוספים, "אשכולות" מציעים מעטפת תומכת הכוללת מפגשי לייב להתמודדות עם דיבור באנגלית, העשרת אוצר מילים ותרגולים נוספים לצד שיעורים חיים במתמטיקה ופיזיקה. זאת לצד מסלולי פרימיום המעניקים מערכת ליווי למידה, התכתבות עם מורה פרטי ועזרי סיוע נוספים ללמידה עצמאית.

לקראת חופשת בין הזמנים, יזמו ב"אשכולות" מבצע מרתון למידה עם הגרלה מיוחדת על כרטיס טיסה לקרעסטיר. במסגרת המבצע, תתקיים הגרלה בין כל מי שיסיים קורס מלא על כרטיס טיסה לקברו של הצדיק ר' ישיעל'ה מקרעסטיר.

מאז הוקם "אשכולות" לפני למעלה מחצי שנה, נרשמו למעלה מ-6000 משתמשים מרוצים שלמדו ועברו בהצלחה אלפי קורסים באנגלית, מתמטיקה ופיזיקה. קורסים נוספים יעלו לאוויר בחודשים הקרובים.

"אשכולות גרמה לי להאמין שאצליח להשתכר בעתיד בשכר גבוה שמתאים ליכולות האמיתיות שלי" משתף אביגדור, עובד לוגיסטיקה באחד מרשתות השיווק הגדולות בקהילה החרדית " אני נכנס לאשכולות בזמני הפנוי, לומד ומצליח. צובר ידע ומתקדם. לא האמנתי שזה יכול להיות קל, מהנה וגם חינמי. המלצתי על אשכולות לכמה חברים מהבית כנסת וכולם מודים לי. הפלטפורמה הזאת היא הדבר הנכון ביותר לכל מי שרוצה להתקדם. שווה לנסות. זה לא דומה לשום דבר שהכרתי קודם."

לכניסה ולהשתתפות לחץ כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר