אמן הרגש

שלמה כהן זועק את זעקת האדמה המחוללת

לקראת שנת השמיטה הנוקשת בדלתינו ממש, נזדעק אמן הרגש ר' שלמה כהן לתאר את הקושי העצום המוטל על כתפי החקלאים יראי ה' העומדים בפני נסיון הפרנסה • צפו (מוזיקה)

"אפשר להציל קרקעות רבות מחילול השמיטה" (צילום: יח"צ)

חקלאים רבים המעוניינים לשמור את מצוות השמיטה הנדירה והמופלאה בסגולותיה, עומדים בפני נסיון גדול- העול הכלכלי שהוא עיקר מקור מחייתם, מכביד עליהם ומקשה את שמירת השמיטה, במיוחד עקב המשבר הכלכלי הקשה שנוצר בעקבות המגיפה .

בשיתוף פעולה עם כמה גורמים עלתה ההחלטה ליטול יוזמה קדושה ולממן את החקלאים על ידי קניית קרקעות לשנת השמיטה, כך גם בבא השמיטה יוכל החקלאי להפקיר את הקרקעות כדת וכדין.

מכון 'ושבתה הארץ' שהוקם ע”י רבנים ת”ח ומורי הוראה החליט לשתף את עמך בית ישראל במצווה נדירה זו, ובכך לתמוך במפעל גדול זה, על ידי קניין ישיר של כל אדם במספר האמות אותו הוא בחר להציל מעבודה בשמיטה, ולקנות את אותם אמות עבורו על מנת לקיים בהם את מצוות השמיטה.

את קניית הקרקעות כדת וכדין בקנייה מוחלטת וגמורה מלווה בית הדין לענייני ממונות שעל ידי הרב נפתלי נוסבוים ובברכת גדולי ישראל מרנן ורבנן.

איך כל זה יתבצע? כנסו >>

להגברת המודעות, נקרא אל הדגל אמן הרגש ר' שלמה כהן, ובקולו המרטיט מספר הוא את סיפורם של החקלאים בליווי קליפ מרהיב שהפיקה חברת APEX

הקלפי מלווה משפחות מכל גווני האוכלוסיה שהחליטו להירתם לפרוייקט התמיכה בחקלאים וממחיש את הקושי של החקלאי שבא לידי ביטוי בהשבתת הארץ.

רוצים ליטול חלק גם אתם? כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר