צריכת היוגורטים בישראל גדלה בהתמדה
צריכת היוגורטים בישראל גדלה בהתמדה (צילום:)
אאא

סדרת דנונה WOW הושקה במהלך השנה האחרונה, והיא כוללת טעמים מפנקים, בהם: דנונה WOW עם שכבת תות, דנונה WOW עם שכבת פירות יער,  דנונה WOW עם שכבת קרם בטעם קרמל מלוח. לצידם טעמים מגוונים, בהם: בננה תמר, מלבי ואלפחורס.

קטגוריית היוגורט צמחה בחציון ראשון 2020 ב-8%, חברת שטראוס, מובילה את קטגוריית היוגורט בישראל עם נתח שוק של 51%. 

צריכת היוגורטים בישראל גדלה בהתמדה. הצרכנים נהנים מתועלות היוגורט בהזדמנויות שונות לאורך היום באמצעות מגוון רחב של הצעות דוגמת יוגורט לבן, יוגורט עשיר בחלבון וכן יוגורט מפנק עם פרי/טעמים "קינוחיים". 

דנונה WOW הוא השילוב האולטימטיבי בין מנה מזינה המבוססת על יוגורט לבין טעמים מפנקים במיוחד. 

מוצרי הסדרה הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.
משקל: 150 גרם.