עדכנית ופורצת דרך

החברה שהניחה את היסודות לאופנה החרדית כעת באונליין

סצינת האופנה החרדית נדמית כאילו היתה כאן מאז ומעולם, יזמים בעלי מרץ ומעצבות אופנה פותחים חנויות כפטריות אחר הגשם - אך 'קידי-שיק' היא זו שהניחה את היסודות (בארץ)

'קידישיק' מתמחה בעיצוב, יצור ושיווק בגדי ילדים מתינוק ועד גיל בר מצווה/ בת מצווה (צילום: יח"צ)

רשת קידישיק הינה רשת בגדי הילדים האופנתית המובילה במגזר הדתי-חרדי, היא נוסדה ב 1995 וכיום מונה 24 סניפים בריכוזים הדתיים המובילים (בני ברק ירושלים בית שמש אשדוד אלעד ביתר וכו')

עם כניסתה לשוק האופנה החרדי הניחה קידישיק את היסודות לאופנה חרדית עדכנית ופורצת דרך, תוך התאמה מרבית לאורח החיים הקהילתי חרדי.

ל'קידישיק' זכות ראשונים בהובלת כללי העיצוב האיכותי והאופנתי, ששינו את הרגלי הצריכה במגזר החרדי, קידישיק הוכיחה שהציבור החרדי אינו צריך להתפשר על אופנה איכותית ברכישת בגדים מתאימים למשפחה החרדית.

'קידישיק' מתמחה בעיצוב, יצור ושיווק בגדי ילדים מתינוק ועד גיל בר מצווה/ בת מצווה עם כמה מותגים שונים כמו מלאנז' וקרן ליין, הכוללים קולקציית נערות המתאימה לבנות העשרה המאפשרת להן להתהדר בבגדים חדשים, אופנתיים וצנועים במחירים השווים לכל כיס.

הקו המנחה של החברה הוא לאפשר ללקוחה לרכוש סט משפחתי מגיל לידה ועד בר מצווה…להלביש את כל הילדים באותה קולקציה, עם אותם צבעים. תמונת שמצטלמות נהדר!!

לאחרונה השיקה החברה אתר אינטרנט חדש בו ניתן למצוא את כל מותגי החברה, לרכוש אונליין ולקבל את המשלוח עד הבית.
האתר מאפשר חווית קנייה עדכנית עם חווית משתמש מדהימה שמקלה על כל אחד את תהליך הקניה.

כנסו לאתר ותהנו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר