לראשונה - פשקווילים בכיכר הבימה

"קירות מדברים" -הצצה נדירה ל-70 שנות מודעות רחוב

התערוכה נתנה במה בעולם הדיגיטלי של היום, למדיה שהיתה ועודנה דומיננטית ומשפיעה בכל התהפוכות והמהלכים במגזר החרדי וכמובן בכל עולם הפרסום החרדי (בארץ)

מעשייה נאה מייחסת את עמידות הקירות במאה שערים לכמות הדבק העצומה שנמרחה עליהם במשך מאה ועשרים השנים האחרונות. הדבק לא נועד כמובן להחזיק את הקירות אלא את המודעות, הפשקווילים הרבים שהודבקו עליהם.

אתם בוודאי יודעים עד כמה גדול משקלן של מודעות הרחוב בפרסום החרדי ועד כמה, למרות הקדמה, הטכנולוגיה ושאר התנאים הסביבתיים שהשתנו, היו ונותרו מודעות הרחוב כלי אפקטיבי במיוחד להעברת מסרים לאנשים שונים במהירות רבה.

דוד גלפרין, בעלים של חברת הפרסום גיל גרופ: "מעניין לציין כי למרות החדירה המפתיעה והמוצלחת של הדיגיטל לציבור החרדי, מודעות הרחוב, הפרסום הקלאסי, היבשושי משהו, חווה עדנה מחודשת ונמצא במגמת גידול מתמיד בשנים האחרונות"

התכונה החרדית "לבלוע" כל טקסט כתוב, מסייעת למודעות הרחוב לשמור על כוחן למרות השינויים המהותיים שעברו על התקשורת החזותית. יתרה מזו, השינויים העניקו משקל גבוה יותר ואולי אף מידה גבוהה יותר של אמינות, למודעה שמודפסת ומודבקת על גבי לוח שמוצב ברחובה של עיר.

התערוכה שהפיקה חברת גיל גרופ – זכיינית מודעות רחוב הגדולה במגזר החרדי, נתנה במה בעולם הדיגיטלי של היום, למדיה שהיתה ועודנה דומיננטית ומשפיעה בכל התהפוכות והמהלכים במגזר החרדי וכמובן בכל עולם הפרסום החרדי.

בתערוכה הוצגו מודעות רחוב עוד מלפני קום המדינה, מודעות מסחריות מעניינות ועד לוחות המודעות של 2021.

מתוך מאות אלפי מודעות (לפחות) שעלו על קירות הבתים ולוחות המודעות בריכוזים החרדיים במהלך הדורות האחרונים, בחרנו מדגם, לא בהכרח מייצג, אך כזה שיכול להעניק לכם קפיצה חטופה במנהרת הזמן, מבט לאחור, על פרסום הרחוב החרדי הוותיק ביותר שקיים היום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר