אשראי חוץ-בנקאי

לקבל את המקסימום מהשנה החדשה: הלוואה חגיגית מ-max

מרגישים שמגיע לכם להתחדש לקראת ראש השנה והחגים שבפתח? צודקים. מגיע לכם להתחדש - ומגיעה לכם הלוואה מיידית עד 100,000 ₪ בריבית נמוכה יותר מהבנק. max, גוף האשראי החוץ-בנקאי המוביל בישראל, לשירותכם עם כל התשובות בדרך לשנה טובה

אתם יכולים ליהנות מתנאים תחרותיים מתמיד. תנאים מקסימליים (צילום: שאטרסטוק)

ראש השנה תשפ"ב כבר כאן ותחושת התחדשות ממלאת את האוויר. כל כך חשוב לכם לפנק את המשפחה וליהנות בתקופת החגים אחרי שנה לא קלה. תמונות של בית משופץ, מחשבה על חופשה מרגיעה, סעודות מכובדות, בגדים חגיגיים ומתנות משמחות חולפות לנגד עיניכם ותכולת הארנק גורמת לכם להתלבט ואפילו....לוותר.

יתכן שתוכלו לחגוג את החג, כמו שאתם מייחלים, באמצעות הלוואה, שתתן לכם סכום מיידי ביד ואפשרות להחזיר אותו בקצב שלכם. הרפורמה בענף שברה את המונופול של הבנקים על מתן הלוואות וכעת אתם יכולים ליהנות מתנאים תחרותיים מתמיד. תנאים מקסימליים.

חברת max, המציעה אשראי חוץ-בנקאי, מזמינה אתכם להציג כל הצעת הלוואה או הלוואה קיימת שקיבלתם מהבנק, ולקבל את אותה ההלוואה בפחות ריבית. מבצע החגים של max מנצח בנוק-אאוט כל הלוואה בנקאית אחרת ומעניק לכם עד 100,000 ₪ ועד 84 תשלומים למגוון הרכישות שאתם צריכים ורוצים. יש שאלות?

מי יכול לקחת הלוואה מ-max?

max מציע מבחר הלוואות אטרקטיביות. המבצע הנוכחי - הלוואה מיידית לכל מטרה עד 100,000 ₪ בריבית נמוכה יותר מהלוואה קיימת או מכל הצעה אחרת שתקבלו מהבנק - פתוח למצטרפים חדשים מעל גיל 25, ללקוחות כל הבנקים .

איך מקבלים את ההלוואה?

פשוט מגישים בקשה אונליין או בשיחה עם נציג, בלי לצאת מהבית. בדיקת הנתונים מתבצעת מיידית ותוך שניות תדעו אם אתם זכאים להלוואה. 3 ימי עסקים מרגע האישור - והכסף בחשבון הבנק שלכם, מוכן ומזומן לסגור חובות ולממש תוכניות.

מתי מחזירים את הכסף?

החזר ההלוואה ניתן לפריסה של עד 84 תשלומים. לבחירתכם, תוכלו גם להתחיל להחזיר את ההלוואה רק כעבור חודשיים עד שנה, בתוספת ריבית גישור. גמישות מקסימלית שנותנת לכם גם כסף עכשיו, וגם מרחב.

כמה ריבית משלמים על ההלוואה?

שאלת השאלות בענף ההלוואות היא גובה הריבית שתצטרכו להחזיר, וכאן מגיע החידוש הגדול של max: הציגו את ההצעה שאתם מקבלים מהבנק וב max תקבלו פחות.

ריבית נמוכה יותר בהשוואה למי?

בהשוואה לכל הלוואה אחרת שמציע לכם הבנק, ואפילו הלוואה שאתם כבר לוקחים. רק הציגו מסמכים מאמתים, ותקבלו הצעה מתחרה בפחות ריבית. זה משתלם בדיוק כמו שזה נשמע.

אילו עוד יתרונות יש להלוואה של max?

הלוואה חוץ-בנקאית אינה משפיעה על מסגרת האשראי או חשבון הבנק שלכם. עם max יש לכם ליווי מקצועי ושירות מקיף מגוף ותיק ואמין, תנאים נלווים מצוינים והיתר עסקה מהודר. מה אין? בטחונות, ערבים, בירוקרטיה וכאבי ראש.

מגיע לכם להתחדש לקראת החגים, ומגיע לכם לעשות זאת במקסימום קלות, נוחות וחיסכון. להלוואה מיידית עד 100,000 ₪ בפחות ריבית מכל הצעה בנקאית אחרת, לחצו כאן או חייגו למומחים של מקס: 9192*

המבצע למצטרפים חדשים בלבד | ההנחה תינתן עד ריבית מינימום של פריים + 3% | בכפוף לתנאי המבצע | מותנה בהצגת מסמכים מאמתים על אודות הצעה להלוואה או הלוואה פעילה | אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | המלווה: מקס, כפוף לאישור החברה ולתנאיה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר