הלוואה לשיפוץ הבית

לעיתים השיפוץ בבית הוא הכרחי ואינו מאפשר הכנה מוקדמת עם התקציב המלא מבעוד מועד. במקרה כזה תצטרכו להיעזר בהלוואה, שתסייע לכם בתשלום על עבודות השיפוץ, החומרים ואנשי המקצוע השונים. אז איך לוקחים הלוואה לשיפוץ בצורה הטובה ביותר? לפניכם הטיפים שיעזרו לכם (כלכלה)

סכום ההלוואה שאתם לוקחים צריך להיעשות כמובן בהתאם למחיר השיפוץ (צילום: פיקסביי)

סכום ההלוואה

סכום ההלוואה שאתם לוקחים צריך להיעשות כמובן בהתאם למחיר השיפוץ. כדי שתהיה לכם תמונת מצב ברורה יותר של העלויות, כדאי לבקש הצעת מחיר מהקבלן או מאיש המקצוע המבצע את העבודה. אחר כך, עליכם לחשב באיזה סכום החזר חודשי תוכלו לעמוד, לצד ההוצאות השוטפות שלכם וגם בהתחשב בכך שיש לא פעם הוצאות בלתי צפויות. גם בהוצאות השיפוץ עצמו עשויות להיות הפתעות, ולכן חשוב להשאיר מרחב נוח לתמרון, שלא יגבה מכם מחיר של לחץ או חשש.

ערכו תקציב קפדני מאוד וקחו בחשבון את כל ההוצאות החודשיות הקבועות שלכם. ככל שהתקציב יהיה יותר מפורט, כך תדעו באמת מהו סכום ההלוואה הנחוץ לכם ולא תירו באוויר בעיוורון.

איזו הלוואה לקחת?

לעיתים השיפוץ הנדרש בבית צריך להיות מידי, כך שאין זמן לגשת לבנק, להגיש טפסים, להתמודד עם בירוקרטיה ולחכות החוסר אונים עד לאישור. במקרה כזה וגם במקרים שבהם אתם פשוט מאוד רוצים לשפץ, הלוואה לכל מטרה באפליקציית בנק דיגיטלי תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם. הלוואה שכזו בשונה ממשכנתה או הלוואה לרכישת רכב, יכולה לשמש אתכם בכל הוצאה שרק תרצו, גם אם הייתם רוצים ללוות כסף לחופשה, כסף לטיפול אסתטי או ללימודים.

כשלוקחים הלוואה לכל מטרה בבנק דיגיטלי, אינכם צריכים להתמודד עם בירוקרטיה טרחנית ומיושנת. אתם מגדירים באפליקציית הבנק את סכום ההלוואה הרצויה, מהי תקופת ההלוואה שבה תוכלו להשיב את הכסף כמו גם מהו ההחזר החודשי שיתאים ליכולות שלכם. בהתאם לתנאי החשבון שלכם הבנק יציע לכם את סכום הריבית הנלווית להלוואה. היתרון הגדול ביותר של ההלוואה הזו, היא שתוכלו לקבל את הכסף לחשבונכם עוד ביום הבקשה או מקסימום ביום המחרת. כך לא תצטרכו לחכות עם עבודות השיפוץ לאורך זמן.

עוד יתרון של הלוואה מסוג זה היא אפשרות הפירעון המוקדם. ישנם מקומות שבהם תצטרכו לשלם עמלות על פירעון מוקדם, כאשר יש לכם סכום המאפשר לכם לסגור את ההלוואה מוקדם יותר. בבנק הדיגיטלי לא תצטרכו לשלם עמלה כדי לעשות זאת, ותוכלו לבצע פירעון מוקדם בלחיצת כפתור פשוטה. סכום ההחזר החודשי יתעדכן באופן אוטומטי לפי סכום הפירעון המוקדם ששילמתם.

ומה לגבי משכנתה לתשלום על השיפוץ

ישנה אופציית מימון הנקראת משכנתה לשיפוץ, הדומה בבסיסה למשכנתה שלוקחים לרכישת דירה. הדמיון בין שני סוגי המשכנתאות היא שניתן לפרוס אותן לטווח ארוך ביותר (לעיתים אף 30 שנה) וסכום ההלוואה האפשרי גדול יותר. הבעיה עם סוג זה של הלוואה היא שתצטרכו לעבור דרך לא פשוטה של בירוקרטיה כדי לקבל אותה. זו אפשרות שמתאימה יותר לשיפוץ כולל של דירות להשקעה למשל, או כאשר משפצים את הבית מהיסוד ומעלה בבת אחת. מדובר בהתחייבות עמוקה ביותר, ויש לשקול בכובד ראש האם היא אכן משתלמת במקרה שלכם.

מתי כדאי לקחת הלוואה לשיפוץ?

לקיחת הלוואה לשיפוץ תלויה ברמת הדחיפות של השיפוץ עצמו וגם כמובן במצבכם הכלכלי. אם השיפוץ קשור בתשתיות שהשתבשו כמו מים או חשמל, בהופעה של רטיבות או פגם לא צפוי שאינו מאפשר מחיה נעימה, אין ספק שהשיפוץ הוא הכרחי, ולכן לקיחת הלוואה היא ככל הנראה בלתי נמנעת. כמו כן, אם מצבכם הכלכלי יציב ואתם מעוניינים בשיפוץ, בהחלט תוכלו להרשות לעצמכם לקחת הלוואה, שאותה תוכלו להחזיר בנחת.

*כתבה זו אינה מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת האשראי. העמדת ההלוואה באמצעות בנק לאומי לישראל בע"מ וכפופה לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר