להכין את המקררים

ספרנו בשבילכם 15 פעמים של חג-שבת-חג

מקפיא - מקרר 'BESPOKE' של 'סמסומג' יכניס אתכם לחג שלווים ורגועים. בידיעה שהאוכל שהכנתם נמצא במקרר שמור וטרי ורק מחכה שתחממו, תגישו ותהינו מהמחמאות, הן מגיעות לכם (צרכנות)

סוכות לפנינו הזמן קצר והמלאכה מרובה (צילום: יח"צ)

סוכות לפנינו הזמן קצר והמלאכה מרובה. פשטידות, עוגות, בשר, דגים ועופות. שבת חג ושוב שבת (ספרנו בשבילכם 15 פעמים של חג-שבת-חג).

המקררים הענקיים של סמסונג יכילו את כל מה שאתם מכינים מבעוד מועד לפאר את החג. תתארגנו בנחת המקרר של 'סמסונג' ישמור על האוכל טרי וללא ריח לוואי בדיוק כמו שאתם אוהבים. תגיעו לסוכות- עם מקפיא ומקרר עמוסים בכל טוב, ויהיה לכם פנאי להנות מהחג ומהנחת.

׳סמליין׳ היבואנית הרשמית של חברת 'סמסונג' העולמית גאה להציג את סדרת מקררי 'BESPOKE' המעוצבים בהתאמה אישית עם נפח כללי של עד 937 ליטר. אתם יכולים לבחור בדגמים הנבחרים שלנו את הטמפרטורה לפי הצרכים המשתנים ולסדר מקרר עליון ומקפיא תחתון, מקרר בלבד או מקפיא בלבד לפי הצורך.

יש אפשרות להוסיף מקררים נוספים מהסדרה באמצעות קיט החיבור בכל צבע ושילוב שתבחרו מהמגוון הענק ש'סמסונג' מציעה. ולא התפשרנו על המראה החיצוני שיהיה הכי יפה שיש. דלתות שטוחות עם ידיות נסתרות, חזית זכוכית מחוסמת הניתנת להחלפה במגוון צבעים וגדלים לפי הצורך שלכם וצג דיגיטלי עם כפתורי טאצ׳.

בדגמים הנבחרים שלנו מערכת קירור משולשת בלעדית לסמסונג הכוללת 3 מאיידים ו3 מאווררים. מערכת אחת לתא הקירור, מערכת אחת לתא ההקפאה ומערכת שלישית לתא Cool Select Room שמזרימה אוויר קר לכל אחד מהתאים בנפרד, כך מאפשרת קבלת טמפרטורה אופטימלית.

כמו כן המערכת שומרת על הלחות לשמירה מיטבית על מוצרי המזון. מדחס אינוונטר לחסכון מרבי בצריכת החשמל, והכי חשוב, לכבוד שבת קודש- פונקציית שבת מובנית באישור המכון הטכנולוגי להלכה
הרחבת האחריות ל5 שנים ב299 ₪ בלבד!

חג שמח טעים וטרי לכל בית ישראל

*המקרר מגיע בצבעים: זכוכית לבן סאטן וזכוכית אפור סאטן
ניתן להחליף את החזיתות למגוון צבעים במעמד הרכישה: ורוד פודרה, כחול נייבי ועוד.
שנת אחריות עפ"י דין+ 4 שנות אחריות מוגבלת בתשלום של 299 ₪ למקררי 3 דלתות, 4 דלתות וסדרת BESPOKE בהתקשרות ישירה עם חברת אלקטרוניקס פרו. כפוף לתנאי הרכישה המופיעים באתר samline.co.il ט.ל.ח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר