פארק ישראל מעלה אדומים

די סיטי מתרחבת; הרשת הפופולארית לריהוט הבית

רשת הריהוט הפופולארית מיליון כיסאות מגיעה לירושלים עם סניף ענק והנחות ענק לרגל הפתיחה. אולם התצוגה החדש הוא הגדול ביותר של הרשת ומתפרס על 1200 מטר (ריהוט)

(צילום: יח"צ)

אולם תצוגה של Prezento מבית מיליון כסאות, הרשת הפופולארית לריהוט הבית, המשרד והגן, נפתח בימים אלו במתחם ה-Dcity בפארק ישראל מעלה אדומים. אולם התצוגה החדש הוא הגדול ביותר של הרשת ומתפרס על 1200 מטרים.

רשת מיליון כיסאות פתחה השבוע את הסניף החדש שלה במתחם העיצוב DCITY בפארק ישראל במעלה אדומים ובכך פונה לראשונה לקהל מירושלים והאזור. מדובר באולם תצוגה הגדול ביותר שהרשת הפופולארית מאזור המרכז והוא מציע 1200 מטר של ריהוט לבית, למשרד ולגן: החל מכסאות מסוגים שונים, דרך כורסאות, שולחנות, ריהוט גן וריהוט המשרדי . לרגל הפתיחה, כל החנות ב-25 % הנחה ובנוסף גם הנחות נוספות לחברי מועדון.

"אנחנו נרגשים לפתוח את הסניף הדגל החדש שלנו במתחם הDcity" - יעקב ואמיר יוסיפוב, בעלי הרשת (יח"צ)

יעקב ואמיר יוסיפוב, בעלי הרשת מציינים: "אנחנו נרגשים לפתוח את הסניף הדגל החדש שלנו במתחם הDcity. אחרי תכנונים רבים סוף סוף גם תושבי ירושלים והסביבה יוכלו ליהנות מהמבחר והמחירים שרשת מיליון כסאות מציעה ללקוחות באיזור המרכז והדרום כבר שנים רבות".

פנינה רווח, מנכל"ית הדיסיטי: "מתחם הדיסיטי הוא בשורה של ממש בעולם העיצוב בכלל ובפרט לתושבי ירושלים והסביבה. עשרות חנויות כמו מיליון כיסאות שהיו פעילות עד היום רק במרכז הארץ, פונות לראשונה לקהל הירושלמי וציבור שלם יכול היום למצוא את המותגים הפופולריים האלה, במרחק נגיעה מבירת ישראל. זאת כמובן בנוסף לחוויית קנייה שאין דומה לה בארץ: הכל מרוכז במקום אחד, ברחובות מעוצבים כמו באירופה ואווירה כללית של חו"ל ובמחירים נגישים ומשתלמים."

בנוסף למיליון כיסאות, עוד שורה ארוכה של מותגים לעיצוב וריהוט הבית פתחו לאחרונה את שעריהן במתחם ה-DCITY במעלה אדומים והפכו לסניפי דגל לציבור הירושלמי והסביבה: ביתילי, IDDESIGN, מחסני הנמל, דלתות פנדור, דולצ'ה גבני, גנים ושושנים, סילי, ארונות רביירה, ארונות קלוס, אלטוני ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר