נקבצו אלי....

כל מה שצריך לכבוד חנוכה – במקום אחד

יריד ענק לקראת ימי החנוכה נפתח ב 'נטו חיסכון' - ביתר. מגמת ההתפתחות של 'נטו חיסכון' ממשיכה תוך התאמה והקשבה לצרכי הציבור החרדי מתוך הבנה לצרכיו (צרכנות)

(צילום: באדיבות המצלם)

כל מי שצריך לדעת כבר יודע שרשת נטו חיסכון הביאה לציבור הלקוחות חווית קניה מעולם אחר מבלי לשלם יותר. ועכשיו לקראת ימי החנוכה כל מה שצריך כדי לחגוג בהידור ובשמחה, תחת קורת גג אחת ובמחירים סופר משתלמים.

בהנהלת 'נטו חיסכון', הרשת שהביאה בשורה של ממש לציבור החרדי, יודעים שערב חג הוא זמן להשלמת חסרים והצטיידות ועד כה זה גם דרש להתרוצץ בין מקומות שונים ולשלם ביוקר. מעתה, הרשת נטו חיסכון – הכל תחת קורת גג אחת. הכל! כולל עתה כל צרכי הבית הנדרשים לימי החנוכה, החל במגוון מארזי הנרות והשמנים להדלקת נרות ממשיך במגוון המוצרים והפרודוקטים הנדרשים כדי להיערך לערבי לביבות משפחתיים, חווייתיים ומהנים וכלה במגוון מתנות כ'דמי חנוכה' לכל גיל.

למעשה, ביריד חנוכה ב'נטו חיסכון' תמצאו את כל אחד ימצא בדיוק את מה שהוא מחפש במקום מרווח, נגיש וממוזג, מבלי לרוץ בין חנויות שונות ועדיין ליהנות ממחירים טובים וכך הרכישה ביריד גם כלכלית וגם מהנה.

עיצוב הסניפים המפוארים תוכנן ע"י האדריכלית אסתר זכרי אשר הביאה לישראל השראה אירופאית המייצרת חוויית קנייה שטרם נראתה כמותה, סניף ביתר מצטרף לסניף הענק בצפת ואליהם מתעתדים להצטרף בקרוב סניפים נוספים באשדוד, במישור אדומים, ובאופקים.

יצויין, כי מגמת ההתפתחות של 'נטו חיסכון' ממשיכה תוך התאמה והקשבה לצרכי הציבור החרדי ולהעדפותיו הצרכניות ציבור לקוחות נאמנים שבוחר דרך קבע, לערוך את הקניות לבית בסניפי הרשת בביתר ובצפת ובקרוב בעז"ה בערים נוספות.

סניפי 'נטו חיסכון' כוללים אלפי מ"ר, המנגישים את כל מגוון מוצרי הצריכה הנדרשים למשפחה בישראל, וכל זה תוך הקפדה על; מגוון, איכות, טריות, כשרויות, חוויה, שרות, נגישות ו- מחיר תחרותי וסופר משתלם המאפשר ל'נטו חיסכון' להבטיח לכם את הסל המשפחתי הזול ביותר.

למעשה, נטו חיסכון היא ONE STOP SHOP, לכל מה שצריך בבית הן בתחום המזון, המשקאות, התבלינים, הטואליטיקה, הניקיון והממתקים והן בתחום כלי המטבח והלבשת הבית ועתה, גם בכל הדרוש לקראת חנוכה הבעל"ט.

יש לכם סניף 'נטו חיסכון' ליד הבית ועוד לא חוויתם? בואו לנטו חיסכון ו-תחסכו לכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר