בריא עדיף

קמפיין חיסוני הילדים עלה תחת הסלוגן: ״ילד בריא עדיף״

לאחר קבלת אישור ה-FDA ועם פתיחת מבצע חיסון הילדים בישראל עליו הכריז משרד הבריאות, מטה ההסברה החרדי מעלה קמפיין חדש הממליץ להורים לחסן את הילדים בגילאי 5-11 ולהוועץ ברופא הילדים בנוגע לכל ספק או שאלה שמתעוררים (בריאות)

הכותרת 'ילד בריא עדיף' המתבססת על המושג התלמודי הידוע 'ברי עדיף' (צילום: יח"צ)

הקמפיין שעלה הבוקר בעיתונות, באתרי האינטרנט ועל גבי לוחות המודעות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, נושא את הכותרת 'ילד בריא עדיף' המתבססת על המושג התלמודי הידוע 'ברי עדיף' לפיו יש לבחור בדרך הבטוחה ולהתרחק מן הספק.

"חיסוני הילדים לגילאי 11-5 כבר כאן, ואתם מוזמנים לקבוע תור עבור ילדיכם ולהגן עליהם מפני נגיף הקורונה.

מסתפקים? מתלבטים? אל תהססו ופנו לרופאי הילדים!" נכתב בפרסום המזכיר להורים ש"ילד מחוסן הוא ילד מוגן".

בתחנות הרדיו החרדיות מתפרסם תשדיר בהשתתפות פרופ׳ צחי גרוסמן, יו״ר האיגוד לרפואת ילדים בישראל, המפיג את החשש של הורים מפני השפעות של החיסון לטווח הארוך: ״אין חיסון שתופעות הלוואי שלו מופיעות לאחר שנים, לעומת זאת ההשפעה של הקורונה עלולה להיות ארוכת טווח״.

מני חדד, יועץ הסברה למשרד הבריאות מדגיש כי חיסוני הילדים קיבלו את כל האישורים הנדרשים ונמצאו יעילים ובטוחים. החיסון מגן על הילדים מפני תחלואה בנגיף הקורונה העלולה לעיתים להיות מסוכנת גם לילדים. ״לגיטימי שיהיו להורים שאלות והתלבטויות, ולכן אנו ממליצים להם לפנות לרופא הילדים עליו הם סומכים כדי לקבל תשובות. מעבר להגנה שהחיסון מעניק, הוא יאפשר לילדים לקיים שגרת לימודים סדירה ללא כניסה לבידודים״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר