רבים בעד מועטים

קונים הרבה יותר ומשלמים הרבה הרבה פחות!

לקראת ימי החנוכה השיקו ב'יפה נוף-פלדהיים' קטלוג ייחודי שהופך מלבד שיאים של מבצעים בקטגוריות הספר השונות, גם פעילות לכל המשפחה לימים אלה שהם שוהים כולם יחד בפרט בשעות הערב בזמן הדלקת הנרות (ספרות)

מגוון ענק של ספרים מכל הסוגים והמינים ובכל ענפי הספר במחירים מיוחדים (צילום: שאטרסטוק)

בקטלוג, שהושק תחת הסלוגן 'רבים בעד מועטים' וחולק בין למעלה מ -200,000 עותקים בדיוור ישיר בריכוזי ציבור החרדי, נחשפו המבצעים הגדולים של רשת 'יפה נוף-פלדהיים' לקראת ימי החנוכה בכל הקטגוריות המוכרות והאהודות.

חנוקומיקס – מגוון עצום של מאות ספרי קומיקס החל מ10 שקלים בלבד.

סדרה חדשה קומיקסבא מאורי החסידות – 10 כרכים כל כרך ב10 שקלים, קומיקס תלת מימד, קומיקס פורמט גדול בקיצור חגיגה של ספרי קומיקס במחירים הכי שווים!

מגוון ענק של ספרים מכל הסוגים והמינים ובכל ענפי הספר במחירים מיוחדים מחכים לכם בקטלוג המהודר שנשלח לביתכם: מבחר ספרי בישול ואפייה, סדרות נוסטלגיות, ספרי חיים ולדר, סדרות קומיקסים חדשים וישנים בשפע, ספרי קריאה למבוגרים ונוער, מגוון ספרי קריאה לילדים, הכל בהנחות ענק ובמחירים מיוחדים בכל סניפי יפה נוף-פלדהיים סמוך לביתכם. כל הספרים בטיב ובאיכות הידועים מבית יפה נוף-פלדהיים.

והשיא- בקנייה של מעל 30 ₪ ממגוון הספרים הגדול והמרתק, תוכלו לבחור מוצר שני ב-10 ₪ בלבד! מתוך הרשימה הבאה: ששה סדרי משנה; חמישה חומשי תורה; שניים מקרא ואחד תרגום; סט ספרי מוסר – כולם במהדורת כיס בכריכה רכה או את הספר נקודות בדרך של מירי זוננפלד במהדורה חדשה וספר הצתה מאוחרת של מ. ארבל במהדורה מחודשת. כמו כן אפשרות לרכוש את הקומיקס האהוב חוצים גבולות של א. אייכלר.

הספרים שלנו אצלכם בכל מצב ותוכלו להנות ממשלוח מהיר עד הבית! ובמיוחד לכבודכם, משלוח חינם בקניה מעל 140שקלים מכל מגוון האתר

רוצים לדעת על המבצעים שלנו לפני כולם? הרשמו כאן!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר