בנוכחות ההורים

במעמד מרגש: עשרות תלמידי ישיבת נהרדעא סיימו יחד 70 מסכתות

באירוע מרגש ומיוחד שהתקיים באולמי דימול, נעמדו על במה אחת 70 בחורי ישיבת נהרדעא וסיימו יחד 70 מסכתות שנלמדו בין הסדרים מול עיניהם של ההורים הנרגשים • הורי הבחורים ניגשו במהלך האירוע אל ראש הישיבה הגאון רבי ברוך לנדא שליט"א וציינו את ההשקעה הרבה והמסירות של ראש הישיבה ושל הצוות החינוכי המסור בישיבה (חרדים)

(צילום: יח"צ)

מעמד היסטורי ומרגש התקיים במוצאי השבת האחרונה באולמי דימול פלטינום ברמת גן: כ-70 בחורים, תלמידי ישיבת נהרדעא, סיימו ביחד לימוד של 70 מסכתות שנלמדו בין הסדרים.

אל האירוע המיוחד הוזמנו גם הורי הבחורים שרוו נחת מבניהם ששוקדים על לימוד התורה גם בין הסדרים וזוכים לסיים יחד עשרות מסכתות. ראשי הישיבה ביקשו לקיים את האירוע באולם אירועים כהוקרה לתלמידי הישיבה על עמל התורה שלהם.

במהלך האירוע, נשאו דברים ראש הישיבה הרה"ג ברוך לנדא ושמגיח הישיבה הרב בורנשטיין, בפני הבחורים וההורים וציינו בחביבות יתירה עד כמה מרנין לב לראות את עשרות הבחורים מגיעים למעמד כזה, שהוא כל כולו שלהם, מתוך הצמיחה האישית שלהם, שבין הסדרים בחרו להמשיך וללמוד ולסיים מסכתות שלא נלמדות בזמן סדרי הישיבה.

ההורים שהגיעו במיוחד ליטול חלק במאורע המיוחד, ציינו בגאווה את ההשקעה הרבה והמסירות האדירה של ראש הישיבה והצוות החינוכי, שמשקיעים את כל זמנם ומרצם להצלחת התלמידים וב"ה רואים כיצד בכל שנה, מצמיחה הישיבה תלמידים איכותיים, ששמם הולך לפניהם.

לכל אורך האירוע ניגשו ההורים להודות לרבני הישיבה ובראשם לראש הישיבה הגר"ב לנדא, על ההשקעה והמסירות של הישיבה להצלחתם של הבחורים ועל כ שהצליחו להטמיע בבחורים להשקיע בלימוד תורה על חשבון הזמן שלהם בין הסדרים, וכי הם גאים בכך שהבן שלהם חובש את ספסלי בית המדרש בישיבה.

בשיאו של האירוע, נעמדו על הבמה הגדולה עשרות הבחורים וסיימו יחד 70 מסכתות לקול תשואות ההורים ורבני הישיבה. עם סיום הקדיש שלאחר הסיום, פצחו כל הנוכחים באולם, הבחורים, ההורים ורבני הישיבה, בריקודים של שמחה שנמשכו שעה ארוכה, כאשר הליווי המוזיקלי באירוע הופקד בידיהם של אריק דביר ותזמורתו, יחד עם הזמרים ארי היל ורולי דיקמן.

בהנהלת הישיבה סיכמו את האירוע בגאווה גדולה וציינו את ההערכה העצומה שיש לרבני הישיבה ובייחוד לראש הישיבה הגר"ב לנדא לכל בחור ובחור שמקבל את הכלים לעלות והתעלות ולהצליח בלימודים.

לאור ההצלחה הגדולה של הישיבה ששמה הולך לפניה, מנהלי ישיבת נהרדעא מציינים כי ב"ה הרישום השנה נסגר בהצלחה גדולה, כאשר ב"ה יש שני שיעורים מלאים בשיעור א'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר