"אתם עושים עבודת קודש"

שר הבריאות ניצן הורוביץ בביקור רשמי במטה איחוד הצלה בירושלים

שר הבריאות, ניצן הורוביץ הגיע אמש (רביעי) לביקור רשמי בארגון רפואת החירום איחוד הצלה. השר, מלווה בראשי מטהו ובצוות מקצועי, קיבל סקירה על פעילות איחוד הצלה בימי שגרה ובתקופת הקורונה (בארץ)

(צילום: יחיאל גורפיין)
נשיא איחוד הצלה אלי ביר, מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק, יו"ר הארגון משה טייטלבוים, הסמנכ״ל דובי מייזל, הסמנכ״ל לייזר היימן ומנהל קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט הציגו בפני השר את מוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה, את פריסת 6,000 המתנדבים ופעילותם ברחבי הארץ ואת כלי התחבורה והציוד הרפואי המשמש להצלת חיים.
שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר לאחר הביקור: ״שמחתי להגיע היום למטה המרכזי של ״איחוד הצלה״. ארגון של חסד ועזרה לזולת, ארגון של פיקוח נפש. בכל הארץ פועלים אלפי מתנדבים במסירות מסביב לשעון. נשים וגברים, חרדים וחילונים, יהודים וערבים, ביחד למען המטרה החשובה מכל – הצלת חיים. התרשמתי מהפעילות הענפה והמקצועית של אנשי איחוד הצלה. אני מודה לנשיא הארגון אלי ביר, למנכ״ל אלי פולק ולכל אנשי הארגון. אתם עושים עבודת קודש, ואני מחזק את ידיכם. חג חנוכה שמח.
נשיא איחוד הצלה אלי ביר אמר כי "זה יום חשוב לאיחוד הצלה ששר הבריאות ניצן הורוביץ הגיע לבקר וללמוד מקרוב על פעילותם של 6,000 חובשים, פרמדיקים ורופאים שפועלים בארגון בהתנדבות ומגישים בכל שנה עזרה רפואית בחינם למאות אלפי חולים ופצועים. אני גאה בכל אחד ואחת מאלפי המתנדבים שלנו מכל המגזרים והעדות של החברה הישראלית ביקור השר מעיד על התמיכה שהוא נותן למתנדבים ולארגוננו שעשה מהפכה בתחום העזרה הראשונה בישראל וכיום גם בעולם. אנו מודים לשר הורוביץ על שהגיע ועל השינויים שהוא מבקש לעשות לטובת אזרחי מדינת ישראל".
מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק, ״שמחתי לארח הבוקר את שר הבריאות במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים ולהציג בפניו את הפעילות המופלאה של למעלה מ-6,000 המתנדבים המסורים למען הצלת חיים בכל רחבי הארץ. שמחתי לשמוע שיש לנו אוזן קשבת אצל השר וצוות לשכתו אשר מחוייבים לחלוטין בכל מה שנוגע לבריאות הציבור ולהצלת חיים
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר