בימי החנוכה

עשרות אלפי בתי אב נטלו חלק בפעילויות המגוונות שקיימה 'מאוחדת'

משחק מיוחד לחנוכה אשר שילב טיפים לבריאות, מדור בריאות ייעודי ופעילויות הפנינג לקידום בריאות בשילוב ניידת לדים שסבבה בערים החרדיות, הם חלק מהפעילויות שעשתה מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי, במרפאותיה בריכוזים החרדיים • מנהלת אגף השיווק של מאוחדת, גב' פרידמן ויצמן: "אנו דואגים לבריאות לקוחותינו וקידום אורח חיים בריא לכל המשפחה לאורך כל השנה, גם בחנוכה יצאנו עם פעילויות מיוחדות והכל באווירה המותאמת לציבור" (חדשות הבריאות)

לרגל חג החנוכה קיימה מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי, מגוון פעילויות ססגוניות בקרב הציבור החרדי, ששילבו את הבאת שמחת החנוכה עם קידום המודעות לאורח חיים בריא.

משחק המזכיר את המשחק הידוע, 'סולמות וחבלים' המשלב בתוכו, טיפים ומתכונים בנושא קידום בריאות ותזונה נכונה

בין היתר חולקו ערכות משחק בריאות מיוחד לימי החנוכה – "מאירים את העולם בבריאות". הערכה, אשר הופקה במיוחד ע"י אגף השיווק של מאוחדת וכללה משחק המזכיר את המשחק הידוע, 'סולמות וחבלים' המשלב בתוכו, טיפים ומתכונים בנושא קידום בריאות ותזונה נכונה. הערכה הופצה למרפאות מאוחדת בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ וחולקה לילדי מאוחדת.

על מנת להטמיע את חשיבות שמירה על תזונה בריאה ונכונה, בפרט בימי החנוכה, פרסמו נשות מקצוע מטעם מאוחדת מגוון טיפים ופתרונות מעשיים לחג נעים, טעים ובריא, תחת הכותרת "המטבח כזירה התפתחותית".

קורת רוח רבה בקרב תושבי הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ כאשר ניידת השמחה של 'מאוחדת' סבבה בין המרפאות הרבות של 'מאוחדת' בשכונות החרדיות ממנה נשמע בגאון הקליפ המיוחד של מאוחדת ושימחה את לקוחות מאוחדת.

הניידת הביאה את השמחה ואת האווירה החגיגית של ימי החנוכה, לבני ברק, ירושלים, ביתר עילית, בית שמש, אלעד, אשדוד, גני איילון לוד, נתיבות, חיפה וצפת, כאשר בחלק מהמקומות שולבה פעילות ייחודית לקידום אורח חיים בריא לילדים, חיסוני קורונה ושפעת ועוד.

במסגרת הקליפ "מאוחדת שלי" הפיקה מאוחדת שיר מיוחד שהוקלט ע"י הזמרים רולי דיקמן וארי היל בליווי מקהלות, השיר צולם במרפאת מאוחדת בנתניה מבוצע ע"י הזמרים דיקמן והיל בהשתתפות מקהלת קאפלה בניצוחו של נותי רוטמן ובניהולו של ישראל הירשמן ומקהלת הילדים בשפתותינו נרננה בניצוחו של הזמר יחיאל ליכטיגר.

בתוך כך, אגף השיווק של מאוחדת זכה השנה בתחרות הגיוון בפרסום לשנת 2021 מטעם בית הנשיא ואיגוד השיווק הישראלי. בטקס מרגש ומרשים שהתקיים השבוע במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג בבית הנשיא, סמנכ"ל הלקוחות והנהלת אגף השיווק של מאוחדת קיבלו מידי נשיא המדינה תעודת הוקרה על זכייתה. בתחרות השתתפו עשרות ארגונים וחברות מובילות בישראל. מאוחדת זכתה על שילוב המגוון הישראלי ברוח "נאום השבטים" ובייצוג שוויוני של קבוצות האוכלוסייה השונות.

בשנים האחרונות, ארגוני שירות ובתוכם ארגוני בריאות, מודדים את עצמם מידי שנה אל מול הלקוחות על רמת השירות, בחודש שעבר זכתה מאוחדת גם במקום

הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחווית הלקוח 2021 של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול),

מנהלת אגף השיווק, גב' שיפרה פרידמן - ויצמן: "מאוחדת רואה חשיבות רבה בהעלאת המודעות לקידום הבריאות וניהול אורח חיים בריא בקרב משפחות לקוחותינו. אני רוצה להודות לצוות אגף השיווק היקר והמוכשר של מאוחדת בינהם למנהלת התקשורת השיווקית, הגב' אורית ארטל ומנהלת תקשורת שיווקית המגזר חרדי, הגב' חיה מושקא ברוד, למנהל המגזרים מר בנימין כהן ולמנהל השיווק במגזר חרדי הרב משה ברים. תודה מיוחדת לצוותי מנהלי קשרי הלקוחות שלנו במרפאות המגזר החרדי, למנהלי ומנהלות המרפאות, המרחבים והמחוזות על השקעתם הרבה בקידום ההיענות של ציבור הלקוחות לקחת חלק בפעילויות רבות ומגוונות לקידום אורח חיים בריא. בהזדמנות הזו אני קוראת להורים להגיע יחד עם ילדיהם בגילים 5 ומעלה, להתחסן כנגד נגיף הקורונה ומחלת השפעת. אני גאה להיות חלק מארגון בריאות מוביל הפרוס בכל נקודות השירות בארץ עם צוותים מופלאים ובזמינות מרבית על מנת לסייע לציבור להתחסן. מוקדי החיסונים שלנו ערוכים אף לקבל לקוחות המגיעים ללא תור. אל תהססו. הגיעו עוד היום".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר