מאירועי חנוכה

אירוע הוקרה מיוחד של 'בוני עולם' התקיים לצמרת בכירי הרפואה בישראל

פרופ' יצחק קרייס מנכ"ל שיבא קיבל מגן הוקרה ממנכ"ל בוני עולם הרב אליקים לבנון • את המעמד כיבדו בהשתתפותם: אישי ציבור מנהלי בתי חולים, גדולי הרופאים וחלוצי הפריון בישראל ומנהלי המחלקות ומעבדות הivf שהעלו על נס את פעילות ארגון 'בוני עולם' ומייסדו הרב שלמה בוכנר (רפואה והלכה)

הערכה והוקרה רבה לגורמי הרפואה המסייעים בבריאת עולמות, הובעה במעמד מכובד שהתקיים ע"י ארגון 'בוני עולם' ובהשתתפות צמרת בכירי הרפואה בישראל ואישי ציבור נכבדים.

המעמד שהתקיים בביתו של הנגיד הנכבד הרב מוטי זוננפלד ברעננה ידיד ארגון בוני עולם, נפתח בהדלקת נר חנוכה.

את פני המשתתפים המכובדים קידם בברכה מנכ"ל ארגון בוני עולם בישראל הרב אליקים לבנון שהעלה על נס את העוצמה ואת התוצאה המבורכת הודות לשיתוף הפעולה עם בוני עולם. הרב לבנון פתח בדברי ברכה לרב בוכנר יו"ר ומייסד הארגון וכן לידידו הרב זוננפלד שעל שם בתו דניאלי ע"ה הוקם מערך הפיקוח.

"דניאלי הייתה קרן של אור בעולם. נתנה אור ותקווה לחולים ולכל הסובבים אותה, ואת זה אנחנו זכינו ליישם במערך הפיקוח ואת הדלקת הנר כפי שאתם רואים חשוב לנו לעשות בכל שנה דווקא בבית הזה למרות הצפיפות כאן. וכל זאת כדי להודות לכם על המסירות והחמלה שלכם שראויה להערצה ולחיקוי. אנחנו רואים את העשייה בכל העולם ואין רופאים ורופאות מסורים כמוכם בשום מקום. אתם אלה שנותנים אור ותקווה לזוגות. אין מקום ראוי יותר מכאן להביע לכם את ההוקרה ואין ראויים מכם לאותה הערכה שאנחנו מביעים בטקס הזה".

כיבדו בהשתתפותם במעמד; הגר"ד לאו, נציב שירות המדינה פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, חה"כ הרב יעקב אשר, יו"ר עזרה למרפא הרב אלימלך פירר, ר"ע רעננה מר חיים ברוידא, מנכ"ל שיבא פרופ' יצחק קרייס, גדולי הרופאים וחלוצי הפריון בישראל ומנהלי המחלקות ומעבדות הivf בארץ.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו אמר בדבריו כי: "בדור שלנו יש לו שותפים נפלאים כשאתם כאן והרב לבנון ובוני עולם מרכזים אתכם יחדיו ומוצאים שותפים טובים כדי להראות שגם אותם אנשים שמצפים שיש מי שמחכה אתכם ויש מי שמצפה אתכם ונמצא אתכם".

פרופ' שלמה משיח: שהודה על הזכות להשתתף באירוע הזה. המשימה הזאת משותפת לכולנו פה, והמפעל הנהדר הזה שהקימו בוני עולם הוא בלתי רגיל אני לא בטוח שקיים דבר כזה במקום נוסף בעולם.

פרופ' יצחק קרייס מנכ"ל שיבא וידי ארגון בוני עולם זכה לקבל את תעודת ההוקרה ממנכ"ל בוני עולם הרב אליקים לבנון : "אני עומד כאן בשם הרופאים ואנשי המעבדות. בוני עולם הוא ארגון מיוחד שיודע לעשות שני דברים שלא רבים יודעים לעשות, הוא יודע לחבר את הציבור נכון בשפה שלו, בתרבות שלו, עם הסביבה שלו, עם הצרכים ועם החסמים, שזה לא דבר פשוט. ועוד משהו שיש לארגון הזה שהוא יודע לדבר נכון. לדבר עם הרופאים, עם האחיות, עם המנהלים, עם אנשי המעבדה בכבוד ובדרך ארץ. בשיתוף פעולה ועם הרבה חכמת חיים. הוא עוד יותר מיוחד בזה שהוא יודע לשלב את שני הדברים. זכינו שנפלה בחלקנו הזכות לעבוד עם ארגון כמו בוני עולם . הרב לבנון זה הזמן שלי לומר לך תודה על העשיה למען הציבור".

הרב מוטי זונפלד ברך את המשתתפים החשובים על כך ששותפים בזכות העצומה של הבאת חיים לעולם

אחרון הדוברים חה"כ הרב יעקב אשר שאמר: כי כל הצלחה של ילד זה דור שלם וזה הזכות הגדולה של בוני עולם. אני מלא הערכה לארגון הזה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר