בדוק ומנוסה!

עדויות מצמררות לקראת ההילולא של השנה

ששה ימים וזה קורה - ההילולא המדוברת של 'כסא רחמים' חוזרת ובגדול ואיתה מגוון הגרלות חסרות תקדים • ברכת הרב מאזוז למשתתפים כי "יזכו לפי 10" מכה גלים, וסיפורי ישועה מרגשים ממשיכים לזרום למערכת (חרדים)

דניאל ס. זכה להתגשמות הברכה של ראש הישיבה אחר שנות קושי בגזרת השידוכים (צילום: יח"צ)

ביום שלישי הקרוב י"ז בטבת זה סוף סוף קורה: ההילולא השנתית לזכרו של הרב מצליח מאזוז זצוק"ל חוזרת. באירוע שיתקיים ברוב פאר והדר יציינו גם את זכרם של גדולי הדור הספרדים שנפטרו באותו השבוע. בהילולא ישתתפו בעז"ה גדולי הדור הספרדים והנוכחים יהנו ממוזיקה מרוממת, לצד מאכלי שף משובחים.

ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א הבטיח כי רוכשי הכרטיסים, שיטלו חלק בפעילות הקודש של מוסדות כסא רחמים ברחבי העולם, "יזכו לפי 10, אצלי זה בדוק ומנוסה".

לחצו כאן כדי לזכות בברכתו של מרן>>>

להלן שתי עדויות מיני רבות שהגיעו אלינו אודות סגולתה הבדוקה של הברכה.

"התקופה של הקורונה חנקה אותי עסקית", מספר משה נ. מטבריה. "כל שנה אני קונה כרטיס, אבל השנה לא הצלחתי (תשפ"א). לבסוף, אפילו שלא הייתה השתתפות פיזית באירוע בשל מגבלות הקורונה, החלטתי לרכוש שני כרטיסים על חשבון המעשר העתידי (הרי מרן הבטיח פי עשר). פרסתי את התשלומים לשנה שלימה בתקווה שאוכל לחזור לעצמי, כשהסכום הזה הופרש למעשרות מדי חודש".

והלא יאומן באמת קרה. בכפל כפליים. "זה מדהים, אבל כבר בתוך חודש הרווחתי הרבה יותר ממה ששילמתי וזה היה אחרי הפרשת המעשרות של החודש הראשון בלבד..."

לחצו כאן כדי להיות שותפים בברכה>>>

גם דניאל ס. זכה להתגשמות הברכה של ראש הישיבה אחר שנות קושי בגזרת השידוכים. "המתנתי לשידוך שלי הרבה זמן", משתף בגילוי לב. "החלטתי לעשות מעשה, באמונה שלימה שאם אני תורם לישיבה בודאי תגיע הישועה - קניתי 12 כרטיסים כנגד כל חודש בשנה. מתוך מבחר המתנות שהגיעו לתורמים, בחרתי גם ב'ארנק הברכה' אותו שמרתי לאשתי. כן, פשוט החלטתי שאני שומר אותו לאשתי לעתיד כאשר תגיע. בנוסף ביקשתי את ברכתו האישית של מורנו הרב צמח שליט"א".

לא עבר הרבה זמן וגם הוא חווה את הנס האישי שלו. "שלושה חודשים עברו והפעם כבר התקשרתי כדי לבקש ברכה שהבית שאני בונה יהיה בית כשר ונאמן בישראל....

"אחת מהמתנות שנתתי לכלתי הייתה כמובן... ארנק הברכה. אין דבר מרגש יותר מאשר להעניק לאשה שלך מתנה שהייתה שמורה לה עוד לפני שהכרת אותה".

בואו גם אתם להיות שותפים לברכה הנדירה ותשתתפו גם בהגרלות ענק המתקיימות מדי יום, וכן בהגרלה המרכזית על סכום של 120,000 ש"ח ביום ההילולא עצמו.

הרוכשים 2 כרטיסים ומעלה יכנסו להגרלת בונוס על 'שבת נגידים' ייחודית בראשות הרב עמאר וראש הישיבה הגר"מ מאזוז.

לחצו כאן כדי להיות שותפים>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר