חיסונים, בוסטר ושפעת

משרד הבריאות בבליץ הסברה בתקשורת החרדית

העלייה בתחלואה העולמית בווריאנט האומיקרון מעוררת דאגה רבה בישראל ובעולם כולו. על רקע הדיווחים ובמטרה להקדים את הגל הקרב, במטה החרדי במשרד הבריאות משיקים 2 קמפיינים לעידוד התחסנות, האחד לילדים שטרם התחסנו והשני למבוגרים שטרם נטלו את מנת הדחף (חדשות הבריאות)

מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות בפרסום מותאם מגזר (צילום: פלאש 90)

הקמפיין לילדים תחת הכותרת 'אמאל'ה, האומיקרון כאן! אני מוגן?" מביע את החשש מפנישל הילדים שטרם חוסנו ומתריע מפני השלכות עתידיות שעלולות להיווצר.

"מרבית הילדים עדיין אינם מחוסנים ולכן הם חשופים יותר לתחלואה בזן החדש הכוללת סיכון מוגבר לאשפוזים ולסיבוכי הקורונה כמו דלקת PIMS ולונג קוביד. הדילמה האמיתית איננה 'לחסן או לא לחסן' - אלא האם נרצה שהנגיף יפגוש את ילדינו כשהם מחוסנים ומוגנים או כשהם חשופים. התשובה ברורה: עדיף להפגש עם הנגיף מחוסנים ומוגנים. למען בריאות ילדינו" נכתב בפרסום שמבהיר: ילד מחוסן, הוא ילד מוגן!

הקמפיין המקביל הפונה לאוכלוסיה הבוגרת נושא את המסר 'אבא, האומיקרון כאן! אתה מוגן?' והוא מפציר במי שטרם נטלו את מנת הדחף, לגשת ולהתחסן במנת הבוסטר. הקמפיין אף מזכיר לצעירים לעודד את הוריהם לצאת ולהתחסן במנה הנוספת, המגבירה את כמות הנוגדנים ויכולה להעניק הגנה מפני מחלה קשה גם מול האומיקרון.

"ישנם מחוסנים במנה ראשונה ושניה שטרם התחסנו במנת הדחף. זן האומיקרון מגלה יכולות התחמקות מסויימת עבור המחוסנים בשתי מנות, אך לפי נתונים שפורסמו ממחקרים שונים ברחבי העולם, נמצאה רמה גבוהה של נוגדנים מנטרלים נגד האומיקרון לאחר קבלת המנה השלישית! אם הוריכם טרם התחסנו במנת הדחף, זה הזמן! הקדימו את הגל, והגנו על יקירכם" נכתב בקמפיין.

אנו רואים התעוררות בקרב הציבור החרדי

מני חדד מנהל מטה ההסברה החרדי: "דווקא בימים שהתחלואה העולמית גוברת, הציבור החרדי מציית לדעת תורה ומתחסן מפני נגיף הקורונה. מאז הוראתם הברורה של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, לצד מרנן ורבנן גדולי התורה ואבות בתי הדין, אנו רואים התעוררות בקרב הציבור החרדי שמבקש לקיים בעצמו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".

"דווקא בימים שהתחלואה העולמית גוברת, הציבור החרדי מציית לדעת תורה"

לצד הקורונה, בעקבות התפרצויות שפעת במספר ישיבות, ודיווחים על עליה בשיעור התחלואה של שפעת במספר ריכוזים חרדיים, משרד הבריאות באמצעות מטה ההסברה החרדי העלה קמפיין תחת הכותרת 'הפעם יותר מתמיד חשוב להתחסן מפני שפעת.'

השפעת היא מחלת חורף מוכרת ועם זאת לא פעם סיבוכיה גוררים תחלואה קשה, דלקת ריאות, הפרעות בדרכי הנשימה, דלקות בשריר הלב ואף מוות, ובשל כך, משרד הבריאות מדגיש את החשיבות להתחסן נגד שפעת מוקדם ככל הניתן ולמנוע את התחלואה.

השפעת היא מחלת חורף מוכרת ועם זאת לא פעם סיבוכיה גוררים תחלואה קשה

כלל הקמפיינים מתפרסם בעיתונות, באתרי האינטרנט, ברדיו, ועל גבי לוחות המודעות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר