באירוע במיאמי

איחוד הצלה גייס יותר מ-18 מיליון דולר בערב אחד

5 מיליון דולר מתוכם תרמה סמנכ"לית מטא (פייסבוק), שריל סנדברג שקראה מעל הבמה לקהל להכפיל את התרומה שלה • באירוע השתתפו יותר מ-500 איש (בעולם)

"קיים קשר חזק בין הקהילה במיאמי לאיחוד הצלה. חשתי זאת על בשרי כאשר נדבקתי לפני כמעט שנתיים בנגיף הקורונה" - אלי ביר בנאומו המרגש (צילום: יח"צ)

איחוד הצלה גייס יותר מ-18 מיליון דולר באירוע גאלה שקיים ביום ראשון במיאמי. האירוע הוקדש לכבודם של בני הזוג אדל וד"ר ג'ואל סנדברג ולד"ר ארי סימנט על תרומתם הגדולה והמחויבות שלהם לישראל ולהצלת חיים. יותר מ-500 איש השתתפו.

שגריר ארה"ב בישראל לשעבר דיוויד פרידמן עם רעייתו תמי, יו"ר איחוד הצלה העולמי מרק גרסון וראש המחוז מיאמי דייד, דניאלה לוין קווה, כיבדו את המשתתפים בנוכחותם.

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של מטא (פייסבוק) ובתם של הזוג סנדברג, נשאה נאום מרגש לכבוד הוריה. אחריו, יחד עם ארוסה תום ברנטל, היא תרמה 5 מיליון דולר להקמת יחידת נשים חובשות שנושאת את שמם של הוריה.

סנדברג קראה מעל הבמה לקהל להכפיל את התרומה שלה, קריאה שהביאה בסופו של דבר לתרומות בהיקף של מעל 18 מיליון דולר.

התרגשות גדולה נרשמה באולם כאשר איש העסקים, מוטי קורפ ואשתו עדינה, המתגוררים במיאמי תרמו 100 אלף דולר לכבודו של ד"ר סימנט שהציל את חייו של קורפ שחלה בקורונה עם פרוץ המגיפה.

השגריר לשעבר, פרידמן דיבר בהתרגשות על הקשר שלו ושל רעייתו תמי לאלי ביר ואיחוד הצלה ותרם שני אופנולסים (אופנועי אמבולנס) בעלות של 72,000 דולר.

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר מעל הבמה כי "קיים קשר חזק בין הקהילה במיאמי לאיחוד הצלה. חשתי זאת על בשרי כאשר נדבקתי לפני כמעט שנתיים בנגיף הקורונה בעת ששהיתי כאן במיאמי. תוך מספר ימים אושפזתי בבית החולים בעיר, מורדם ומונשם. חברי הטובים, אדל וד"ר ג'ואל סנדברג לקחו חלק חשוב בהחלמה ובשיקום שלי ואני מודה להם על כך מכל הלב. הקשר התחזק עוד יותר לאחר קריסת בניין המגורים שמפליין בסרפסייד לפני חצי שנה. אז שלחנו את יחידת הפסיכו-טראומה של איחוד הצלה, יחידת חוס"ן (חירום וסיוע נפשי), לסייע למשפחות, לקהילה ולמחלצים ולתמוך בהם ברגעים הקשים. עתה אנו נפגשים שוב כדי לחזק את קשרי החברות והצלת החיים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר