"תשברו את הצום בטעם טוב!"

אלפים שברו את צום עשרה בטבת בטעם טוב עם 'בפלות' של עלית

בריכוזים החרדיים המתינו לצמים מארזי 'בפלות' תחת הכותרת "תשברו את הצום בטעם טוב!". בצאת הצום, שברו המתפללים את הצום וטעמו מה'בפלות' המשובחים (צרכנות)

המתפללים נחשפו למגוון הטעמים הרחב והאיכותי של 'בפלות', בכשרות בד"ץ העדה החרדית (צילום: יח"צ)

בפלות, המותג האהוב מבית עלית, יצא במוצאי צום עשרה בטבת בפעילות קד"מ ייחודית ואלפי מארזי 'בפלות' חולקו בעת סיום הצום לאלפי מתפללים בבתי הכנסת. בשורה ארוכה של בתי כנסת בירושלים, בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, ובריכוזים חרדיים נוספים המתינו לצמים מארזי 'בפלות' תחת הכותרת "תשברו את הצום בטעם טוב!". לאחר צאת הצום, שברו המתפללים את הצום וטעמו מה'בפלות'.

המתפללים נחשפו למגוון הטעמים הרחב והאיכותי של 'בפלות', בכשרות בד"ץ העדה החרדית כדוגמת בפלות בטעם שוקולד, בפלות בטעם לימון, בפלות טורטית, בפלות טוב טעם ועוד ועוד.

הפעילות, שנערכה לראשונה בצום תשעה באב עוררה הדים ולאור ההצלחה, החליטו בעלית לערוך את הפעילות גם הפעם לתועלת המתפללים.

לדברי שירי בירמן מנהלת השיווק של עלית ממתקים: "בפלות עלית הן חלק מהווי השמחה וההווי המשפחתי כבר שנים ארוכות, כשאנו זוכים לשיאי מכירות גם במגזר החרדי. היום הבפלות גם מגיעות באריזות אישיות, קטנות ומפנקות. פעילות הקד"מ שערכנו במוצאי צום עשרה בטבת מתאימה לאסטרטגיה של המותג, משום שבפלות מתאימות תמיד לשבירה מתוקה של השגרה. שמחנו להוביל את המיזם הייחודי ונמשיך בפעילויות דומות המתאימות להווי החרדי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר