נזהרין ברותחין

אתם מקפידים על שתית מים מספקת בימים אלו?

בחורף אנחנו מזיעים לא מעט. אמצעי החימום השונים, ובייחוד המזגנים, גורמים לנו להזיע ולחוש כאבי ראש, עייפות וכבדות גם אם אנחנו לא ממש מזהים את המקור לכך. נחשו מה? שתיית מים יכולה למנוע זאת (בריאות)

עקב צריכת השתיה החמה המוגברת בחורף, מיחם השבת משמש תפקיד מרכזי (צילום: יח"צ)

בחורף תחושת הצמא מטשטשת במקביל לטמפרטורות הצונחות בחוץ ואנו מוצאים את עצמנו בעיקר צורכים שתיה חמה ולעתים על חשבון שתית מים צלולים הכ"כ הכרחיים לגוף במיוחד בימי החורף.

אז איך מקפידים על שתית מים מספקת בימים אלו ודואגים שכל המשפחה תצרוך את כמות המים הנדרשת? ואיך נזהרים בעת צריכת השתייה החמה בכל ימות השבוע כולל שבת?

זה אולי נשמע מוזר, אבל בחורף אנחנו מזיעים לא מעט. אמצעי החימום השונים, ובייחוד המזגנים, גורמים לנו להזיע ולחוש כאבי ראש, עייפות וכבדות גם אם אנחנו לא ממש מזהים את המקור לכך. נחשו מה? שתיית מים יכולה למנוע זאת.

אז כמה מים לשתות?

ילדים מגיל שנה עד 3 צריכים לשתות 4.5 כוסות מים וילדים גדולים יותר עד גיל 13 זה משתנה ועולה בהתאם לגיל ולפעילות הגופנית בין 6 ל 9 כוסות ביום, כאשר ההמלצה למבוגרים היא לצרוך בין 11-15 כוסות ביום בין בימות החול או סופי שבוע ושבתות.

ומה עושים בשבת?

עקב צריכת השתיה החמה המוגברת בחורף, מיחם השבת משמש תפקיד מרכזי בסופי שבוע ולצערנו הוא מככב כאחד הגורמים המרכזיים לפגיעות של כוויות בילדים כתוצאה ממגע במים רותחים: ממצאים נוספים שליקטו ועיבדו ב"בטרם" חושפים כי כ-60% מהכוויות הן כתוצאה ממגע עם מים רותחים, 70% מהמקרים היו בקרב בני 4-0 שנים, בסופי שבוע יש עלייה במספר הנפגעים, בהשוואה לימות החול, כ-84% מהכוויות מתרחשות בבית וכמעט מחצית – במטבח.

על מנת למנוע מקרים נוספים יש לנקוט במגוון הרגלי בטיחות מצד ההורים כגון הימנעות משתיה חמה ליד ילדים קטנים וכמובן הרחקת המיחם מסביבת ילדים.

אז איך עושים את זה בקלות מבלי להתפשר גם על נוחות וגם על בטיחות? דואגים למים בהישג יד (ועין) בצורה יעילה ובטוחה עם בר המים ספיריטבר שבת המתקדם והמהודר לשימוש גם בשבת בכשרות של הרב הלפרין ובד"ץ מהדרין – הרב רובין. ככה תזכרו כמה קל לשתות מים צלולים וטעימים, וגם כמה בטוח לצרוך אותם בכל טמפרטורה שתרצו ובכל רגע כולל שבתות וחגים.

זוהי ללא ספק בשורה של ממש ושדרוג ענק גם למשפחות שומרות שבת שמהיום לא צריכות להתפשר על כלום ויכולות ליהנות משימוש בטוח ומהנה, עם בר המים ספיריטבר שבת בעל מנגנון בטיחות לילדים עם מסך טאצ', מתקן ליבוש כוסות ומגש נשלף למילוי סירים לנוחות מקסימלית והכל בעיצוב מושלם וקומפקטי במגוון צבעים עם אחריות ושירות מקצועי של היבואן הרשמי 'הדס-פתרונות סינון'.

אל תתפשרו! הזמינו עכשיו במחיר מיוחד ישר מהיבואן וללא פערי תיווך, וכל המשפחה תגיד לכם תודה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר