באווירה חרדית:

מאות נשים השתתפו ב"כנס בונות ומעצבות בדיגיטל – 2022"

הכנס שנערך ביוזמת תמנה שילובסקי ובחסות חטיבת 'גיל דיגיטל' העניק למשתתפות הרצאות מרתקות על החידושים בעולם הדיגיטל והכל באווירה חרדית מותאמת • "כחברה הנמצאת בחזית הקידמה של עולם הדיגיטל, חשוב לנו לשמור גם על הערכים של העוסקות בתחום", אמרה מזל בן הרוש סמנכ"לית גיל גרופ (דיגיטל)

חטיבת 'גיל דיגיטל' מקבוצת 'גיל גרופ' העוסקת ומובילה את תחום הדיגיטל בעולם החרדי העניקה את חסותה לאירוע (צילום: באדיבות המצלם)

מאות נשות דיגיטל מהמגזר החרדי השתתפו בכנס ייחודי בשם "בונות ומעצבות בדיגיטל". הכנס שנערך בשבוע שעבר בירושלים באווירה חרדית, כינס אליו נשים רבות העוסקות בתחום בניית אתרים, אשר האזינו להרצאות מחכימות ממומחים ומעצבים מובילים ונחשפו לעולם הדיגיטל המפתח.

את הכנס יזמה תמנה שילוביצקי, בעלת הסטודיו "תמנתי ווב דיזיין" העוסקת כבר מעל 15 שנים בבניית אתרים ומלמדת דורות של בונות אתרים דתיות וחרדיות.

הכל החל שהיא הוזמנה לכנס מקצועי שנערך למגזר הכללי אך נאלצה לסרב כי הוא התקיים באווירה שאינה הולמת את אורח חייה החרדי. "זו לא הייתה הפעם הראשונה שזה קרה, אבל הפעם, כששיתפתי בתסכול שלי, קיבלתי פידבקים מטורפים!", סיפרה תמנה, "מסתבר שאני ממש לא היחידה בתחום שכל כך חשוב לה לשמוע על חידושים ולקבל ידע מקצועי אבל נתקלת, שוב ושוב, בתנאים לא מתאימים. הוצפתי בבקשות להרים כנס אחר, שיספק לנו את התוכן המקצועי והחדשני ולא יאלץ אותנו לוותר על הגבולות שלנו".

הכנס שנבנה בקונספט קצבי, מהיר ומרענן, שילב הרצאות טד קצרות ומקצועיות, וזכה להיענות רבה

היא הרימה את הכפפה ולקחה על עצמה לערוך כנס מיוחד לנשות דיגיטל חרדיות שרוצות לפגוש נשים כמותן ולשמוע על החידושים הידע באווירה חרדית מותאמת. ואכן, ההצלחה האירה לה פנים כאשר למעלה מ-100 נשים הגיעו לכנס, ונהנו מערב מיוחד ומחכים לצד תקרובת עשירה.

הכנס שנבנה בקונספט קצבי, מהיר ומרענן, שילב הרצאות טד קצרות ומקצועיות, וזכה להיענות רבה. במהלך הכנס שמעו המשתתפות הרצאות מאנשי מקצוע, כמו אלעד שכטר, ארכיטקט HTML/CSS, בנושא "מהשיחה הראשונה עד לעלייה לאוויר - חוויית הלקוח בהקמת אתר", נטע שפיר מייסדת מועדון Active Mode לבוני אתרים, דקל מועלם, מאסטר ב UX/UI שהרצה על תכנת Figma שהפכה לכלי העבודה המשמעותי ביותר למעצבי אתרים ואפליקציות, דוד מרכוס על העתיד של בניה באלמנטור, רוני רביץ, מעצב ומפתח אתרי וורדפרס מתקדמים, וכן ריקי ברקוביץ, מומחית ל UX/UI וזוכת פרס שלישי של אלמנטור לעיצוב ונעמי גלבך - מקימת הפורמה, בדיאלוג משותף על הניסיון שלהן בעבודה יחד במשך כ-3 שנים.

חטיבת 'גיל דיגיטל' מקבוצת 'גיל גרופ' העוסקת ומובילה את תחום הדיגיטל בעולם החרדי העניקה את חסותה לאירוע, כעידוד היוזמה החשובה. גב' מזל בן הרוש, סמנכ"לית בקבוצת גיל גרופ העניקה אף היא הרצאה מרתקת על ההתפתחות המואצת של תחום הדיגיטל במגזר החרדי, על המושגים הייחודיים הקיימים רק במגזר זה ועל האופציות הרבות להתפרנס מהתחום הזה.

"כחברה הנמצאת בחזית הקידמה של עולם הדיגיטל, חשוב לנו לשמור גם על הערכים של העוסקות בתחום ולהעניק להן את הסביבה המותאמת לאורח חייהן", אומר מזל בן הרוש, "לכן ראינו חשיבות רבה לתמוך ביוזמת הכנס הייחודי הזה, שנבנה במיוחד עבור בונות ומעצבות חרדיות לתת להם את הכלים המקצועיים ביותר בעולם הדיגיטל ולהיות חלק מההתפתחות הגדולה בתחום".

חטיבת 'גיל דיגיטל' מקבוצת 'גיל גרופ' העוסקת ומובילה את תחום הדיגיטל בעולם החרדי העניקה את חסותה לאירוע
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר