גדולי הרבנים בהבטחה נדירה:

"וכל התורמים ל-48 היתומים יזכו לבניי חיי ומזוני"

בנוסף לברכה העצומה קבעו הרבנים על ב"ד מיוחד שיתקיים בס"ד בכ"ט שבט אור לראש חודש אדר, בו יעתירו הרבנים לישועה על התורמים עבור 48 חתנים וכלות יתומים (חרדים)

"הובאו לפנינו סיפוריהם של 48 חתנים וכלות יתומים, אשר לאחר שנות יתמות קשים זוכים להיכנס לחופה" (צילום: באדיבות המצלם)

שלושה מגדולי ישראל כ"ק האדמו"ר מביאלא, מרן הגאון רבי חיים פיינשטיין וכ"ק האדמו"ר מערלוי התאספו יחד למען 48 היתומים הנישאים בחודש שבט, ויצאו בקריאה מרגשת לכלל ישראל:

"הובאו לפנינו סיפוריהם של 48 חתנים וכלות יתומים, אשר לאחר שנות יתמות קשים זוכים להיכנס לחופה ואין בידיהם להוצאות הנישואין ההכרחיים.

על כן נקראה להיות שותף במצווה נשגבה זו של נישואי היתומים ואין ערוך לגודל הזכות העצומה של כל המשתתפים והמסייעים, אשר יכולה שתגן ותציל ותושיע כל אחד במה שהוא נצרך."

בנוסף לברכה העצומה קבעו הרבנים על בית דין מיוחד שיתקיים בס"ד בכ"ט שבט אור לראש חודש אדר, בו יעתירו הרבנים לישועה על כל התורמים סכום של 480 ₪, יזכירו את שמו ושם בני משפחתו ויתפללו לישועתו באופן אישי במעמד בית הדין.

"במותב בית דין הוינא וכל התורמים ל-48 היתומים יזכו לבניי חיי ומזוני ולהשיא צאצאיהם בריווח גדול מתוך בריאות ונחת ולעשות שמחה גדולה בביתם, וינצלו מכל הצרות והמחלות ה"י, ויהיה להם ולכל ב"ב אריכות ימים ושנים ופרנסה בריוח ובנקל"

לתרומה והצטרפות הקליקו כאן>>>

חני היא כלה יתומה מתוך 48 חתנים וכלות העומדים להינשא בחודש הקרוב. במילים פשוטות היא מתארת שנים של התמודדות קשה וכואבת:

"קוראים לי חני ואני הבת הרביעית במשפחה של 5 ילדים, כשהייתי בת שנתיים אבא שלי נפטר בתאונת דרכים בערב ליל הסדר. כולם חיכו בקוצר רוח שאבא יחזור מאפיית מצות מצווה. שולחן החג כבר היה מוכן ואמא שהלבישה אותנו בבגדים חדשים, הספיקה לצלם תמונה חגיגית אחרונה.

פתאום הטלפון התחיל לצלצל בלי הפסקה, הייתי רק בת שנתיים, אבל הזיכרון של הפנים של אמא, ליווה אותי שנים ארוכות אחר כך, בימים מלאי בדידות ולילות טרופי שינה.

מאז הפטירה של אבא - כך ספר לי אחי הגדול, אמא לא חזרה לעצמה ואני גדלתי לבית אחר ושונה.

לפעמים אמא יצאה מהחדר, הסתכלה על שיעורי הבית והחליקה לטיפה על הלחי ולפעמים ברחתי לחדר מדרגות כדי לא לשמוע את הבכי החנוק שלה.

היום אני יודעת שהתפילות של אבא שמרו עלי מלמעלה והצלחתי לגדול לנערה רגילה. כשהציעו לי את מנחם, הרגשתי שנפתחה לי דרך חדשה לחיים וה' צופן לי עתיד מלא שמחה. החודש אנחנו אמורים להתחתן.

אחיי הנשואים מתמודדים גם הם ולא יכולים לעזור לי לחתונה.

קשה לי לבקש אבל הרצון לקום מהשברים מתגבר על הבושה: אנא תעזרו לי לבנות בית חם ואוהב, תעזרו לי לממן הוצאות מינימליות לחתונה."

לתרומה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר