שבחה של הארץ

במיוחד לט"ו בשבט: יקבי כרמל עם מגוון יינות שנשתבחה בהם ארץ ישראל

ליקבי כרמל מגוון יינות בטעמים פירותיים קלילים המתאימים במיוחד לט"ו בשבט. היינות מיוצרים מענבים שנשתבחה בהם ארץ ישראל, מכרמים שנבחרו בקפידה ומניבים את התוצרת האיכותית הידועה של היקב (אוכל)

יין מושלם לסדר ט"ו בשבט יהיה בדרך כלל משויך לעולם היינות המתקתקים, (צילום: יח"צ)

עכשיו, כשט"ו בשבט בפתח וניחוח הפירות כבר נישא באוויר, יקבי כרמל משתפים אתכם בדרכים השונות לבחירת יין מושלם. אם אתם אוהבים להתאים את היין שלכם לסוג האוכל כדי להפיק את ההנאה המרבית, כל מה שאתם צריכים זה לדעת לבחור את היינות המתאימים ולהכיר את השילובים המומלצים לפירות ט"ו בשבט.

ביקבי כרמל מסבירים כי יין מושלם לסדר ט"ו בשבט יהיה בדרך כלל משויך לעולם היינות המתקתקים, שהם קלילים וניתן לשתות אותם כאפרטיף, לצד ארוחות קלילות ופירות יבשים המאפיינים את ט"ו בשבט.

מומלץ לקרר היטב את היין ולהגיש אותו בטמפרטורה של 6 מעלות. יין מתקתק ואיכותי כפי שמציעים ביקבי כרמל, יכול להוות תחליף ראוי לקינוח מושקע, בקלות ובאלגנטיות, או ילווה אותו ויעניק מעטפת מושלמת של חגיגה קולינרית איכותית.

ההמלצות של יקבי כרמל ליינות הן מגוונות, ומאפשרות מנעד טעמים רחב בהתאם לבחירה האישית. לקראת ט"ו בשבט, כשרוצים להביא ערך מוסף לאכילת הפירות המסורתית עם יין איכותי המופק מהגפן, אנחנו מציעים לכם לבחור את אחד היינות מסדרת באזז, סדרת היינות המבעבעים המובילה של יקבי כרמל.

הסדרה כוללת 6 יינות: באזז מוסקטו קריניאנו ובאזז בטעמים - מנגו, רימון, אפרסקואננס. יינות מבעבעים וקלילים, בעלי אחוז אלכוהול נמוך של עד 5%-6%, המתאפיינים במתיקות נעימה ומרעננת, ומומלצים להגשה מצוננים בטמפרטורה של 4 מעלות.

יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר