מרחיבה את קו הבריאות

מכבי מגישה תוכן ייחודי ובלעדי לכבוד ט"ו בשבט

עשרות אלפי מאזינים ומאזינות קבועים בקו התוכן של מכבי ייהנו גם לקראת ט"ו בשבט מתוכן מרתק ומותאם לרוח הימים- מתכונים, סיפורים, הרצאות מרתקות וכל מה שצריך בשביל לקבל ביום הפורח של השנה- תוכן אמיתי ואיכותי (בריאות)

"קו הבריאות" של מכבי הופק בשנה האחרונה מתוך מטרה לחבר את בני המשפחה למגוון של תוכן ייחודי (צילום: יח"צ)

שגרת חורף ארוכה ומרתקת ב"קו הבריאות" האהוב של מכבי מתעשרת בתוכן ט"ו בשבט חגיגי ומלא ענין. לכבוד ט"ו בשבט מרחיבה מכבי את גבולות "קו הבריאות" במתחמי תוכן מגוונים ומרתקים.

"קו הבריאות" של מכבי הופק בשנה האחרונה מתוך מטרה לחבר את בני המשפחה למגוון של תוכן ייחודי, מעניין ויישומי בעולמות הבריאות ממקום של אקטואליה, תוכן והנאה. קו התוכן מכיל עולם שלם של תוכן וענין לנשים ולילדים במגוון שלוחות אטרקטיביות, אקטואליות ומרתקות במגוון נושאים – שלוחות תוכן של הרצאות מקצועיות, שלוחת טיפים מקצועיים מפי מומחי מכבי, השלוחה הטעימה הכוללת שלל מתכונים בריאים וערבים, וכמובן – שלוחת הילדים עם סיפורים חינוכיים ומתכונים מותאמי גיל.

כעת, לקראת ט"ו בשבט, מרחיבה מכבי את גבולות הקו ומתאימה אותו ליום המיוחד: בשלוחת הטיפים- מומחי מכבי מגישים טיפים מקצועיים לבחירה ושילוב נכון של פירות יבשים בתפריט החג והיומיום, בשלוחת התוכן- תגיש הסופרת מנוחה פוקס הרצאות מקצועיות ומרתקות, בשלוחת המתכונים תהנו ממבחר מתכונים אקטואליים, מלאי ניחוח של פירות ופריחה ברוח התקופה, ובשלוחת הילדים – סיפור ט"ו בשבט מאת הסופרת מנוחה פוקס וכמובן – מתכוני חג בריאים וטעימים מותאמים לילדים.

"קו הבריאות" צבר עשרות אלפי האזנות של חברים מרוצים שנהנים מעטפת מושלמת של שירותים, ידע ותוכן. מוזמנים להתקשר, להאזין, להנות ולהתחבר ולדעת יותר במספר– 077-77-111-22.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר