מתחדשים באיחוד הצלה

מערכות קשר והזנקה חדשות נחנכו ע"י השר הנדל

שר התקשורת יועז הנדל, חנך לפני שעות אחדות מכשירי קשר והזנקה מתקדמים שיכנסו כעת לשימוש בארגון רפואת החירום איחוד הצלה (חדשות בריאות)

(צילום: יחיאל גורפיין)

המכשירים מסוג ראגר המחוברים לרשתות התקשורת של פרטנר ופלאפון, כוללים אפליקציות שפותחו על ידי אלביט מערכות. המכשיר משמש קשר מבצעי מבוסס PTT עם אפליקציית הזנקה מבוססת GPS. מדובר במכשירים מוקשחים שמותאמים לפעילות שטח אינטסיבית.

השר הנדל, ביקר לפני זמן קצר במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים. את הביקור הובילו מנכ"ל הארגון אלי פולק, סמנכ"ל המבצעים דב מייזל ואחראי קשרי ממשל שבי רפפורט שהציגו לשר את פעילות המתנדבים בחירום ובשגרה. השר התרשם מהעובדה כי מתנדבי הארגון מגיעים מכל גווני החברה בישראל וכי יהודים וערבים, חילונים וחרדים ועוד פועלים יחד להצלת חיים. מנהל אגף המבצעים באיחוד הצלה, מושיקו מוסקוביץ ומנהל אגף מוקדים וטכנולוגיה מבצעית זהר אלי הציגו לשר הנדל את מערכות התקשורת המתקדמות שמפעיל המוקד כדי להציל חיים.

השר הנדל אמר כי "מעניין לראות איך זיהיתם את הצורך בהגעה מהירה לחולה ופצוע והקמתם את הארגון הזה. איחוד הצלה עוסק לא רק בהצלת חיים אלא גם בהצלת החברה הישראלית כשהוא מאחד יחד מתנדבים מכל גווני החברה".

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק: "אנחנו מודים לשר על הביקור ודבריו החמים. הביקור של השר הנדל מכבד אותנו ואת 6,200 המתנדבים שלנו ונותן לנו רוח גבית להמשיך ולהציל חיים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר