נפלא לדעת:

כ-10 מיליארד חיידקים בבקבוקון אחד קטן

אקטימל של דנונה מכיל כ-10 מיליארד חיידקים פרוביוטיים המסייעים לחיזוק ההגנה הטבעית (נפלא לדעת)

היוגורט הפרוביוטי של דנונה משלב כמה יתרונות בולטים (צילום: יח"צ)

לכל אחד מסוגי היוגורט של דנונה, טעם נפלא ותועלות ייחודיות משלו. נפלא לדעת שכל בקבוק בסדרת משקאות היוגורט 'אקטימל' מכיל כעשרה מיליארד חיידקים פרוביוטיים, המסייעים לחיזוק ההגנה הטבעית.

'לדנונה', המותג המומחה ביוגורטים והמוביל את הקטגוריה, מגוון רחב של מוצרים שפותחו בהתאם למגמות השונות ולטעמם של הצרכנים. לכל אחת מסדרות היוגורט האהובות של דנונה תועלות ייחודיות משלה. כך, סדרת 'אקטימל' – משקה יוגורט פרוביוטי בטעמים שונים, מסייעת לחיזוק ההגנה הטבעית, כאשר כל בקבוק אקטימל מכיל כעשרה מיליארד חיידקים ידידותיים, בהם החיידק 'ל. קזאי'.

היוגורט הפרוביוטי של דנונה משלב כמה יתרונות בולטים: מרקם המאפשר שתייה נוחה של היוגורט, טעמים מגוונים ומיליארדי חיידקים פרוביוטיים שנמצאים בתוך בקבוק אחד קטן. השילוב הייחודי, הכולל בתוכו את התועלת הפרוביוטית, הופך את אקטימל למשקה יוגורט אהוב במיוחד, אותו צורכים רבים מדי יום.

את בקבוקי אקטימל, שמיוצרים כבקבוקים נוחים לנשיאה ולשתייה בכל מקום, ניתן להשיג בטעמי תות, תות-בננה, מתיקות מעודנת ובימים אלה גם בטעם פטל.

טיפ שנפלא לדעת: באקטימל יש סידן, חלבון וחיידקים פרוביוטיים בהם החיידק 'ל. קזאי', שנחקר ונמצא כמסייע לחיזוק ההגנה הטבעית. כל בקבוק אקטימל מכיל כעשרה מיליארד חיידקים והוא מתאים לכולם – גם למבוגרים וגם לילדים.

המוצרים בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר