פרויקט היוקרה

הביקוש לדירות היוקרה ממשיך לנסוק ובג'רוזלם אסטייטס פותחים שלב נוסף

מוקדם מהצפי: לאחר שיווק מרבית הדירות בשלבי הפרויקט הראשונים, בג'רוזלם אסטייטס פותחים לשיווק שני בנייני יוקרה נוספים בשלב ג' - האחרון בקו הנוכחי (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

לקראת סיום השיווק בהצלחה מרובה בשלבי א' וב' שכללו מאות דירות יוקרה בתשעה בניינים, נפתח החודש שיווק שלב ג' בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס - האחרון בקו הנוכחי, והביקוש הולך וגדל.

שלב ג' שנפתח כעת כולל בתוכו את בנייני 'הגפן' ו'האשכול' הממשיכים את הקו הייחודי בג'רוזלם אסטייטס, המבטא חיבור היסטורי עתיק יומין ליוקרה וחדשנות מתקדמת, כאשר לאורך הפרויקט כולו נעשה שימוש בשלל מוטיבים השואבים השראה מתקופת היישוב היהודי הקדום בארץ ישראל כדוגמת גן האמפורה, רחוב המטבע היהודי ושדרת המסחר ה'קארדו' המשלימה בימים אלו אכלוס שדרת החנויות היוקרתית עם מיטב חנויות ומותגים מובילים, כאשר הפתיחה לקהל מתוכננת בקרוב.

הביקוש לדירות בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר חוצה מגזרים וגבולות, ומכל קצוות העולם היהודי ישנה שאיפה לזכות לגור בלב עיר הקודש ירושלים, כאשר משאת הלב להשתכן במקום שהוא בית לחיים ונכס לדורות, כמו פרויקט היוקרה הייחודי המשלב פאר והדר וסטנדרטי בניה המתקדמים בעולם לבין קסמה של ירושלים העתיקה ההיסטורית. המיקום המרכזי בירושלים לצד איכות חיים באחוזה פרטית וסביב קהילה מגובשת, כל אלו הפכו את ג'רוזלם אסטייטס לפרויקט מבוקש ביותר ולשם דבר בארץ ובעולם.

בג'רוזלם אסטייטס אומרים כי השלב הבא - שלב ד', שיהיה השלב האחרון והייחודי בפרויקט היוקרה, יצא לשיווק רק בעוד מספר חודשים ויכלול את הבניינים 'הרימון' ו'האתרוג' המביאים עמם קו ייחודי, דירות קולקציה גדולות יותר, מפרט עילי ותמחור מותאם גבוה יותר, כאשר בכך תושלם לה מלאכת המחשבת של פרויקט הדגל המפאר ומעטר את ירושלים במלוא הדרה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר