טכנולוגיה חכמה

עמרי שורק & עופר סימון יזמי טראסטור (Trusstor) פתרו את הבעיה הגדולה של ענף הבנייה

מעקב אחרי פרוייקט בניה הינו קשה במיוחד, החל מלדעת איפה נמצא כל הציוד ועד לבטיחות האתר • היום, באמצעות טכנולוגיה חכמה מתאפשרת גישה מהירה להכל (בטיחות)

פתרונות בטיחות באתרי נדל"ן ע"י אמצעים אלקטרוניים (צילום: PIXABAY)

עמרי שורק וגם עופר סימון הם יזמים ישראלים שעומלים רבות כדי לשנות את ענף הבנייה כפי שאתם מכירים אותו. לפני כשנתיים וחצי הם הקימו את הסטרטאפ טראסטור (Trusstor), שכבר היום נמצא ברשימה של 50 חברות הקונטק המובילות בעולם.

מעקב אחר פרויקט בניה הוא משימה קשה. יש לזה היבטים רבים, כמו בניית תכנית הפרויקט, איכות החומרים בהם נעשה שימוש והתקדמות רצויה בשלבי הפרויקט. מנהלי הפרויקט באתר, הם הגורמים אשר אמונים על ביצוע והתקדמות הפרויקט. אך כיום, יש המון דברים שנופלים בין הכסאות בכל הקשור למעקב וההתקדמות בפועל.

חשוב לציין כי רוב קבלני הבנין מבצעים מספר רב של פרויקטים במקביל, וקשה להם לעקוב אחר כל פרויקט ופרויקט בצורה חכמה ונכונה מרחוק. עד לא מזמן, היה קשה ואף בלתי אפשרי להשיג נתונים מדויקים על ביצועי הפרויקט בזמן אמת. היום, באמצעות הטכנולוגיה החכמה של טראסטור (Trusstor) מתאפשרת גישה מהירה לכל המידע החשוב הזה.

טראסטור (Trusstor) עונה על 2 בעיות מרכזיות של ענף הבנייה נכון להיום

הראשונה - אפקטיביות

מנהלי הפרויקט מסתמכים על השערה ולא על וודאות בכל הנוגע לנתוני הפרויקט בשטח. לדוגמא, קצב ההתקדמות, מיקום העובדים ומצב העבודה שלהם באתר, כמות הציוד המדויקת שצריך לרכוש, איפה הציוד נמצא בכל רגע נתון ועוד.

השנייה - בטיחות.

תהליך הבניה יכול להוביל לתאונות או אפילו למוות בקרב עובדים באתרי בנייה כאשר לא מתבצע פיקוח נכון ושמירה על הנחיות הבטיחות, כפי שהיינו עדים לכך בחודשים האחרונים בתאונות עבודה שונות

טראסטור הישראלית של עמרי שורק ועופר סימון עונה על בעיות אלו באמצעות טכנולוגיה חכמה ומתקדמת שתשפר את ענף הבנייה מקצה לקצה!

ויזאביליות היא שם המשחק!

היזמים עופר סימון & עמרי שורק מדברים על ראיה תפעולית (Visibility). משמע, לתת ללקוחות החברה את היכולת לאסוף ולנתח את המידע ולהפיק מתוכו תובנות חכמות ומתקדמות כל זאת תוך מתן שקיפות מוחלטת באתר, למעשה להפוך ל"עוד עיניים בשטח של מנהלי הפרויקט". בצורה הזו טראסטור תספק ראות ברורה כיצד הפרויקט אמור להתחיל ולהסתיים, והכל בעזרת דאטה וניתוח נתונים. במקביל טראסטור תספק רעיונות לשיפורים, מהירות עבודה פרודקטיבית ותוכל לסייע מעקב וניטור של כל פעילות בפרויקט.

תובנות מדהימות אלו ישפכו "אור" על הפרויקט ויהפכו אותו למדויק וטכני, כאשר נכון להיום הפרויקט נמצא "בחושך" ללא כל מידע יעיל ואמין בזמן אמת שאותו מנהל העבודה יכול לבדוק ולקבל ממנו מסקנות, דבר אשר פוגע באופן מהותי ומשמעותי בפרויקט ובקצב התקדמותו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר