כוח עולה

קבוצת תצפית נדל"ן מתרחבת לבניה בפריפריה

קבוצת תצפית נדל"ן עוסקת ביזמות ואחזקת נדל"ן למגורים, מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה נחשבת ל"סוס עולה" בקרב קבוצות הנדל"ן בישראל • מה הסוד ולאן יש להתרחב? (נדל"ן)

כל הפרויקטים והנכסים אותם רכשה הקבוצה הוכיחו את עצמם כמניבים. (צילום: שאטרסטוק)

מה המשותף לחולון, רמת גן, הרצליה, פתח תקווה, טבריה ושלומי? בכולן (ועוד) רכשה וניהלה קבוצת תצפית נדל"ן פרויקטים שונים - ממגורים דרך מרלו"גים ועד מסחר - ובכולן המרוויחים הגדולים היו חברי קבוצת המשקיעים של תצפית שהספיקו "לקפוץ על הרכבת" בזמן.

קבוצת תצפית נדל"ן עוסקת ביזמות ואחזקת נדל"ן למגורים, מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה. בשנתיים האחרונות נחשבת ל"סוס עולה" בקרב קהילת וקבוצות הנדל"ן בישראל. והנתונים לא משקרים: כל הפרויקטים והנכסים אותם רכשה הקבוצה הוכיחו את עצמם כמניבים.

ה"סוד" של תצפית, גלוי למדי והוא מורכב משני עקרונות. העיקרון הראשון נוגע לאמינות. הקבוצה, שהוקמה ומנוהלת בידי אנשי מקצוע, שמה דגש עצום ומרכזי על נושא האמינות. כל פרט ונתון בכל עסקה, נבדק ומוצלב כמה וכמה פעמים, ולאחר מכן מועבר לקבוצת המשקיעים שמעודכנים בכל פרט.

הקבוצה מקפידה לשטוח בפני כל משקיע את האמת כפי שהיא - לא רק את ההצלחות הצפויות, כי אם גם את הסיכונים הכרוכים בכך. רוב המשקיעים, אגב, בוחרים להמשיך.

העיקרון השני הוא שיטת העבודה, נגיעה בתחומי נדל''ן שונים: תצפית אינה מתמקדת בתחום אחד, כגון רק בנכסים לטובת מגורים, אלא מתפרסת גם למתחמי המרכזים הלוגיסטיים, התיירות והמגורים.

בנוסף על כך, הקבוצה מזמינה משקיעים להצטרף בשלבים מאוחרים יחסית של הפרויקטים השונים. כן, הקץ להמתנה של כמה וכמה שנים עד להתחלה - אם בכלל - של פרויקט זה או אחר.

כאמור, השיטה ו"הסוד" מוכיחים את עצמם כשלאחרונה, לאחר סדרת פרויקטים מניבים במרכז, התרחבה קבוצת תצפית נדל"ן גם לפריפריה: לאחרונה רכשה הקבוצה את חטיבת קרקע הפרטית הגדולה ביותר באזור טבריה הנמצאת על שפת הכנרת. מדובר בשטח של 135 דונם בכניסה הצפונית לטבריה על שפת הכנרת, מתוכם רצועת חוף של 20 דונם, זו למעשה אחת מעתודות הקרקע הפנויות האחרונות בטבריה ובאזור הכנרת, והיא נחשבת לנדירה ומגוון האפשרויות בה עצום, כך למשל כ- 43 דונם מהשטח מיועדים למתקנים הנדסיים בהם ניתן לעשות מספר שימושים כגון מתקני סירות, אגירת חשמל, מתקני פינוי אשפה וכדומה, והיזמים אף יוכלו בין היתר להשתמש בחלקות החוף לשירותי הסעדה ומלונאות.

עסקה "צפונית" נוספת שעוררה גלים רבים כללה רכישת קניון גדול בעיר שלומי, החולש על כ-7,000 מ"ר וכ-250 מקומות חניה. תצפית כמובן ממשיכה במקביל גם לפתח את תחום הדיור בפריפריה, למשל בפרויקט פינוי בינוי בעיר נשר, הכולל כ- 366 יחידות דיור חדשות ב-3 בניינים בני כ-25 קומות, וכ-5,000 מ"ר בשטחי מסחר.

כל אלו ועוד מצטרפים לפרויקטים מניבים באזור המרכז שכבר מסבים סיפוק לקבוצת המשקיעים של קבוצת נדל"ן, שזוכים ליחס אישי ולעדכונים שוטפים וקבועים בנוגע לפרויקטים בהם השקיעו. הקו המנחה של תצפית נדל"ן הוא האמינות והשקיפות. כל שלב בפרויקטים השונים זוכה לתיעוד ולבדיקות חוזרות ונשנות שבהם יכולים לעיין קבוצת המשקיעים, שנשארים מעודכנים בכל פרט.

מעוניינים להצטרף לקהילת המשקיעים של תצפית נדל"ן? >> לחצו כאן ונקבע פגישה <<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר