פלא לדעת:

הפלא הלבן שמשתלב הייטב בתפריט היומי

לכל אחת מסדרות היוגורט של דנונה תועלות ייחודיות משלה • כך בכל גביע בסדרת 'דנונה ביו', היוגורט הלבן, מכיל חלב, סידן, חלבון וחיידקים פרוביוטיים: פלא של ממש! (אוכל, בריאות)

טעם טבעי ועשיר, שפע של יתרונות תזונתיים התורמים לתחושת השובע (צילום: באדיבות המצלם)

'לדנונה', המותג המומחה ביוגורטים והמוביל את הקטגוריה, מגוון רחב של מוצרים המתאימים למגמות השונות ולטעמם של הצרכנים. לכל אחת מסדרות היוגורט האהובות של דנונה תועלות ייחודיות משלה. סדרת דנונה 'ביו' – יוגורט לבן במרקם מושלם, נקי וללא תוספות, המכיל רק חלב ומחמצת, היא פלא אמיתי.

יוגורט 'ביו' של דנונה משלב כמה יתרונות בולטים: מרקם מצוין, כמות משתנה של אחוזי שומן לבחירה, טעם טבעי ועשיר, וכמובן שפע של יתרונות תזונתיים התורמים לתחושת השובע ולארוחות מאוזנות. בסדרה שני סוגים של גביעים בגדלים שונים לבחירה אישית, וכן יוגורט דל לקטוז ואף יוגורט 'ביו' במתיקות מעודנת (ללא תוספת סוכר!) המתקבלת בתהליך ייצור טבעי לאלה שפחות מתחברים לטעם החמצמץ הטבעי. השילוב המיוחד שנוצר בתהליך הטבעי כתוצאה מהחיבור של החלב ומחמצת החיידקים הידידותיים, הוא שהופך את דנונה 'ביו' למוצר הייחודי שהוא – יוגורט לבן שכולו פלא.

המוצר הינו בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

טיפ שנפלא לדעת: כל גביע של דנונה 'ביו' מכיל סידן, חלבון, והמון חיידקים טובים. הוא משתלב היטב כחלק מאורח חיים מאוזן, בכל הגילים סביב מעגל החיים. את יוגורט דנונה 'ביו' ניתן לשלב בתפריט היומי בהזדמנויות שונות: כארוחה קלה ומזינה בפני עצמה (לכל אורך היום), כבסיס לארוחת בוקר/ערב בתוספת של פירות, גרנולה או כל תוספת שאוהבים וכן כחלק מבישול ואפייה בארוחה חלבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר