חשיפת 'יד לאחים':

זעזוע: מתכננים הטבלה המונית בערב פסח

מסמך שיד לאחים הגיע אליו חושף מגמה זדונית ברורה של המסיונרים • בארגון המיסונרי מצהירים: "לפני חג הפסח אנו מתכננים להטביל" • מה ענו בתגובה ביד לאחים? (חרדים)

כיכר בשיתוף | מקודם |
מעידים בעצמם על מגמתם הזדונית. הצהרת הכוונות המיסיונרית (צילום: יד לאחים)

"ארגון העם הנבחר" – ארגון מיסיונרי שהוקם בארה"ב לפני למעלה ממאה שנה פנה היום לתומכים הנוצריים שלו בבקשה לעזור בקליטת משפחות יהודיות שנמלטו מאוקראינה מישראל, תוך שהוא מצהיר על כוונתו לערוך להם הטבלה גדלה ומרוכזת בערב חג הפסח. כך חושף היום ארגון הפעילים יד לאחים, הארגון הניצב בכל השנים בחזית המאבק במיסיון.

הארגון המיסיונרי מחזיק בישראל שלוש כנסיות מיסיונריות הפועלות באופן אקטיבי להמרת יהודים בערים ירושלים, רמת גן ובת ים ובפעילות נוצרית דתית, תוך התחזות ליהודים כשרים שנועדה להוליך שולל יהודים תועים.

בפנייתם אומרים המיסיונרים: "הקמנו קרן סיוע עבור יהודים שנקלעו לסכסוך בין רוסיה לאוקראינה. אנו נסייע במזון, דיור ותחבורה לאלו הנמלטים לחלק המערבי של אוקראינה. אנחנו אפילו מקווים לעזור לכמה מהנשמות היקרות האלה למצוא את דרכן לישראל".

אגב כך חושפים המיסיונרים את פעילותם עם ניצולי שואה שעברו את אימי מלחמת העולם השנייה ועלו לארץ הקודש כדי לחיות כיהודים, אבל נמצאים על הכוונת שלהם: "אם הסכסוך יסתיים מהר, כל מה שלא נשתמש בקרן זו יעזור לארגון שלנו בקרב ניצולי השואה המזדקנים בישראל. רוב העולים האלה לישראל דוברי רוסית, ורבים מהאנשים היהודים היקרים והמבוגרים האלה שסבלו כל כך הרבה במלחמת העולם השנייה הם מאוקראינה".

משפט המחץ במכתב המיסיונרי מצהיר על כוונתם לערוך הטבלה המונית לנצרות עוד לפני חג הפסח, רח"ל: "נריה ארבוב (אחד המיסיונרים הבכירים בישראל) הקדיש זמן ומאמץ רבים כדי לסייע לארבע משפחות אוקראיניות לעבור דירה בישראל לאחר שנמלטו מאזור המלחמה. הוא כותב: לא רק פגשנו אותם בשדה התעופה, אלא גם מצאנו וריהטנו עבורם את הדירות. האנשים האלה השתתפו באסיפות הקהילה שלנו וכמה מהם כבר קיבלו את יש"ו. לפני חג הפסח אנו מתכננים להטביל 15 איש".

ביד לאחים אומרים: "והיא לא תצלח. נעמוד בקשר עם רבני הערים באוקראינה ועם מוקדי קליטה בישראל כדי לוודא שהמיסיונרים לא ינצלו מצוקות ולא יוכלו להניח ידיהם על יהודים תמימים שנמלטים ממלחמה, בתקווה ותפילה שנצליח לסכל את המשימה המיסיונרית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר