בוגרת סמינר חרדית?

תואר יוקרתי בלי להתפשר? מקומך איתנו!

המקום האידיאלי לבוגרות סמינרים חרדיים המעוניינות ללמוד לתואר בהנדסת תעשיה וניהול ובמחשבים יחד עם שיעורים תורניים ושיעורי הכנה לקראת הקמת בית של תורה (עבודה)

תכנית ברמה גבוהה המתאימה לבת חרדית (צילום: שאטרסטוק)

בשורה לאותן בוגרות המעוניינות לרכוש תואר בתחום ההנדסה ולהשתלב בתפקידי מפתח בחברות הגדולות והמובילות במשק.

התכניות השונות בסמינר תכלית מיועדות כאמור עבור בוגרות מוסדות חינוך חרדיים דוגמת בית יעקב, שמחד מעוניינות בתואר בהנדסת תעשיה וניהול או בהנדסת תוכנה, ומאידך רוצות ללמוד במסגרת ברמה הרוחנית הגבוהה ביותר, כהמשך ישיר ללימודים מהמוסדות מהן הן מגיעות.

הלימודים בסמינר תכלית מקנים שקט נפשי הן להורים שברור להם שהבת לומדת במסגרת תורנית איכותית עם צוות מצוין ובהכוונת רבנים, והן לבנות שמסיימות את הלימודים בסמינר תכלית עם תואר בהנדסת תעשיה וניהול או בהנדסת תוכנה לצד מטען תורני משמעותי להמשך הדרך.

מנכ"ל הסמינר, הרב ברוך הלפגוט, שבמשך יותר מ-25 שנה עסק בתפקידי ניהול באגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, מביא את כל ניסיונו וכישוריו על מנת שבוגרות הסמינר תוכלנה לרכוש מקצוע איכותי שיאפשר להם להשתלב במקומות העבודה הנחשבים ביותר על מנת שתוכלנה לפרנס בית של תורה כראוי.

הגב' אסתר הורביץ, מנהלת תורנית חברתית של הסמינר, מביאה עמה ניסיון עשיר כמטפלת רגשית וניהול ממשקים ושילוב בין העולם הכללי לעולם החרדי. הגב' הורביץ אחראית על המעטפת התורנית-חברתית בתקופת הלימודים ודואגת שהסמינר יתנהל ברמה הרוחנית הגבוהה ביותר, בכדי שהבנות תשמורנה על הערכים והחוסן הרוחני אותו רכשו במשך שנות לימודיהן ובד בבד, להעניק להן מלבד התואר, גם את הכלים הרוחניים לפני שהן יוצאות להשתלב במקומות עבודה בחברות הגדולות.

זו הסיבה שבנות רבות בוחרות את מסלול הלימודים של סמינר תכלית, בידיעה שמלבד לימודי התואר, הן מחויבות בשעות לימוד של לימודי קודש, בפעילות חברתית סביב מעגל השנה ונהנות מהווי חברתי הכולל מחנות וטיולים.

גם הגב' נחמה קאהן, המנהלת האדמיניסטרטיבית, מביאה עמה ניסיון רב בתחום האקדמיה לחרדיות, תוך דאגה לשמירה על הערכים החשובים להן. במסגרת תפקידה, היא דואגת למעטפת אדמיניסטרטיבית מלאה שכוללת בין השאר טיפול בנושא מלגות עבור בנות הסמינר, שיעורי עזר וליווי אישי על מנת שהתלמידות תוכלנה לצלוח את מסלול הלימודים, כל הדרך עד לתואר ובהשמה איכותית במקום עבודה.

כך שאר הצוות המיומן והמסור כל מי בתחומו עושה ויעשה הכל להצלחת הסטודנטיות.

סמינר תכלית מספק גם תואר אקדמי בהנדסה שיפתח לך דלתות בעולם ההייטק במשרות נחשקות עם משכורות מכובדות, וגם לימודים המשלבים הווי חברתי, שיעורי השקפה, הלכה והבית היהודי ומועברים ע"י צוות רבנים מהשורה הראשונה.

התואר ניתן ע"י 'מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים', אחת מהמכללות הנחשבות ביותר ואשר מפוקחת ע"י המועצה להשכלה גבוהה,

המכללה הכשירה אלפי בוגרים מהנדסים המשולבים בתעשיית ההיי טק והמשק בארץ ובעולם, וביניהם בוגרות הסמינר.

המכללה נותנת מענה לביקושים בשוק העבודה ומקיימת שת"פ דינאמי עם תעשיית ההייטק בעיר.

בין בוגרות הסמינר יש המועסקות במחלקת פיתוח כלים אוטומטים ב'אינטל' או ביצירת מכשירים עם יכולת ראיה ב'אינטל'. בחברת 'מובילאיי' - טכנולוגיה לרכב אוטונומי. בבנק 'מרכנתיל' מועסקות בוגרות בפיתוח מערכת ממשק משתמש, כך גם, ב'סיסקו' ואורקם וחברות ענק נוספות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר