מתוך החפ"ק:

חב"ד ומד"א בפעילות הומניטרית משותפת

משאית מד"א ובה ציוד משוכלל הוקצתה לאנשי חב"ד לפעילות שוטפת למען פליטי אוקראינה • נכנסו למשאית לראות את המענה מקרוב • מה כולל הציוד ואיך עובד המענה? (חרדים)

טכנולוגיות המתקדמות בעולם. החפ"ק של מד"א לחב"ד (צילום: יח"צ)

מזה מספר שנים מפעילה חסידות חב"ד יחד עם מגן דוד אדום את מוקד הביטחון של שלוחי חב"ד בעולם, מתחנת מד"א בכפר חב"ד. שיתוף פעולה פורה זה הביא לניהולם של אירועים רבים, אבל היקף הפעילות כפי שישנו בימים אלו, שובר שיאים.

לאור המלחמה באוקראינה הרחיב המוקד את פעילתו במטרה להדק את הקשר ולהרחיב את הסיוע לתושבי אוקראינה ולהבאת היהודים והישראלים לארץ. בשל היקף הפעילות הגדול והצורך בעמדות נוספות הציב מגן דוד אדום ברחבת תחנת מד"א בכפר חב"ד, את משאית החפ"ק הלאומית של הארגון, הכוללת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, ומאפשרת הפעלת עמדות נוספות ושימוש באמצעי תקשורת מתקדמים וחכמים, הכוללים בין היתר תקשורת לווין על מנת ליצור קשר עם אזורים בהם מערכות התקשורת והתשתיות קרסו עקב הלחימה.

הרב שלומי פלס, המנהל את פרויקט חירום אוקראינה בחב"ד: "חסידי חב"ד עומדים בימים האחרונים בשורה הראשונה בחזית הלחימה ומסייעים ליהודי אוקראינה מזה תקופה ארוכה בשלל נושאים - מזון, מגורים, חילוץ, טיפול בפליטים ועוד. יחד עם מד"א, שהתגייס למשימה הלאומית במהרה ובמסירות, פועלים הכוחות 24/7 למען יהודי אוקראינה ולקליטתם בישראל. ברצוננו להודות למנכ"ל מד"א, אלי בין, על הירתמותו המהירה - בתוך שעה בלבד מהפנייה ועד להגעת החפ"ק אלינו".

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מגן דוד אדום, כצלב האדום הישראלי מפעיל יחד עם חב"ד את המוקד הבינלאומי לשלוחים וימשיך ויעשה ככל שניתן על מנת לסייע לאלו שנמצאים באזורי הלחימה. כולי תקווה כי השימוש בטכנולוגיות המתקדמות והייחודית הקיימות במשאית החפ"ק יסייעו לנו להעניק תמיכה וליווי ולעזור לנפגעים באוקראינה ולפליטים להגיע לחוף מבטחים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר