הבית לאדריכלות ועיצוב

קהילת האדריכליות אחוזה – בכנס חדשנות שנתי ב-DCITY

הכנס שנערך ביוזמת אחוזה בעיר העיצוב העניק למשתתפות הרצאות בנושא חדשנות 2022, חידושים בתחום העיצוב והכל באווירה חרדית • ומי עוד מוצא את מקומו במתחם? (עיצוב)

מוצאים מקום לכינוסי עיצוב - מושלמים (צילום: יח"צ)

כחלק מפעילות רבת היקף בעיר העיצוב של ישראל, DCITY במעלה אדומים סביב עולמן של האדריכליות התקיים כנס מרשים יוצא דופן בתחילת השבוע עם מאות אדריכליות ומעצבות פנים חרדיות – תחת המעטפת של אחוזה, הבית לקהילה המקצועית ולאדריכליות ומעצבות פנים חרדיות, הקהילה בחרה בעיר העיצוב של ישראל לקיים כנס מקצועי עם סיור מעמיק במתחם שהציף רף חדש בכל עולמות העיצוב בארץ ובעולם.

אחוזה, מאגד בתוכו ידע, מקצועיות, שיתופי פעולה, קשרים ונטוורקינג – הכל באווירה שמורה ומגוננת במיוחד על קהילת הנשים שבוחרות במקצוע עיצוב ואדריכלות, ואינן מוכנות לוותר ולו במעט על הערכים השמרניים שלהן מבית. אישה חרדית במקצועות העיצוב, שרוצה להישאר מחוברת למה שחשוב לה באמת, לשמור על סולם ערכים נכון מבלי לוותר על רמה מקצועית ועדכנות, נמצאת היום בקהילת אחוזה, קהילה תומכת, מקדמת ועדכנית.

בחירתה של קהילת אחוזה בקיום אירוע מקצועי רחב היקף למאות חברות הקהילה, דווקא ב- DCITY כלוקיישן עבור האירוע, מתבקשת וטבעית נוכח החיבור המושלם בין מקום שמעניק מקצועיות לבין מקום שמעניק את כל המעטפת לאדריכלים ומעצבים תחת קורת גג אחת מרהיבה וחדשנית.

בכנס במקצועי זכו מאות המשתתפות להרצאות מרתקות על תחום העיצוב ואדריכלות, על חדשנות, מגמות בינלאומיות ועוד, בהמשך נערכה לכבודן ארוחת צהריים מרשימה ולאחריה סיור מודרך ויסודי. מנכ"לית DCITY, פנינה רווח אמרה, "DCITY שמחה מאוד לארח את הקהילה המיוחדת הזו של מאות אדריכליות ומעצבות פנים חרדיות, נשות מקצוע איכותיות שרוצות להתעדכן ולהביא את החדשנות ללקוחות שלהן. גאה לארח אותן במקום שהן מצאו בו את כל צרכיהן תחת קורת גג אחת, עם תצוגות גדולות, מגוון אדיר, מחירים מגוונים ובעיקר הבינו שכאן בעיר העיצוב יש כל מה שלקוח צריך מרגע ההתחלה ועד לסיום".

DCITY נקבעה פה אחד כמקום המוביל בכל עולמות עיצוב הבית, לא רק בישראל אלא גם ברמה בינלאומית וכל מי שמוצא את עצמו היום חלק מהעולמות החדשניים הללו, מוצא את מקומו ב- DCITY, החל מאנשי המקצוע ועד לקוחות קצה כאשר כולם יכולים למצוא את מבוקשם באשר הוא, כאשר המגמה העיקרית היא להוות בית ומעטפת מלאה לכלל המעצבים והאדריכלים בישראל

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר