הד"ר עונה על כל השאלות

הדרך שלכם לצאת עם חיוך מושלם בפה

אם בעבר אנשים שאיבדו שיניים נאלצו ללכת עם שיניים תותבות, הרי שבעשורים האחרונים הטכניקות המתקדמות של השתלים הדנטליים מאפשרות תחליפים • ריאיון (בריאות השן)

הכל על השתלות שיניים (צילום: באדיבות המצלם)

שתלים דנטליים משמשים להחלפת שיניים טבעיות במקרה שאין מנוס מעקירה ומהווים בסיס לכתרים, גשרים או תותבות. בעידן הנוכחי ישנן טכניקות וטכנולוגיות רבות ומתקדמות לביצוע השתלת שיניים החל מהשיטות המסורתיות ועד לפתרונות הדיגיטליים ביותר שנמצאים בקדמת המחקר והמקצוע.

פנינו לד"ר שיפר טל, שם שלא מפסיק לתפוס תאוצה בתחום השתלות השיניים ושיקום על גביהן, במטרה לקבל מעט מידע וטיפים חיוניים למטופלים שעליהם לעבור את התהליך.

מרפאת ד"ר שיפר מתמקצעת בניתוחים אורליים, השתלות עצם, שתלים דנטליים, הרמת סינוס, שיקום השיניים ולאחר מכן בלימודים אינטנסיביים של מחקרים המלווים בחידושים בכל הנוגע לעולם השתלות ושיקום השיניים.

"תחום השתלות השיניים מתפתח ומשתכלל במהירות וזאת הודות להתקדמות הטכנולוגית המאפשרת שימוש בכלים, מכשור באמצעים חדשניים ויעילים. כל אלו מביאים לתוצאות מעולות והופכים את התהליך לפשוט, מהיר וידידותי יותר למטופל. אם בעבר היה צורך בביצוע הליכים ניתוחיים מורכבים כחלק מטיפול השתלת שיניים, הרי שכיום ניתן להגיע לתוצאות איכותיות בעזרת שיטות חדשניות שיחזירו לפניכם את החיוך במהרה." מרגיע ד"ר שיפר.

"כמו כן חשוב שהמטופלים לא ירגישו כאב. הרופא צריך לשלוט בזמנים של ההרדמה ומשככי הכאבים על מנת לגרום לחוויה חיובית והשלמת הפרויקט עד סופו", כאשר המטופל חווה את מקצוענות הרופא וחש כי הוא יכול לסמוך עליו, השקט הנפשי מאפשר לו רגיעה חיונית. לכן, בפגישת הייעוץ יש להקדיש זמן רב להקשבה, תיאום ציפיות, הסברה והדמיית התהליך העתידי המשותף. כמו כן חשוב שהרופא יבחר בצוות עובדים ידידותי ומרגיע, שיתמוך במטופל בזמן הניתוח ובשלב ההחלמה. למשל, הניתוח במרפאה שלנו מתבצע ב4- ידיים: מנתח בכיר המגיע מבית החולים בלינסון, ד״ר שיפר וצוות של 3 סייעות. הבחנו שמשהו בשילוב הזה מקרין למטופל ביטחון והתמסרות." מסביר לנו ד"ר שיפר .

השלבים הם: סריקה דיגיטלית , עיצוב השיניים ותכנון במחשב ,הדפסה של קובץ תלת מימד , פוליש וגימור סופי על ידי טכנאי אומן עד התוצאה של קבלת השיניים.

השילוב המרכזי להצלחה הוא השתלות שיניים ממוחשבות על ידי פענוח צילום הCT (סי-טי) יחד עם סריקת השיניים הדיגיטלית . הרופא והטכנאי יחד מבינים את התהליך ויוצרים הדמיה לאסתטיקה מרבית גם באיבוד עצם נרחב.

משפט חשוב לסיום מד"ר שיפר: רבים מאיתנו מצפים ששתלים יחליפו שיניים אך חשוב לדעת ששתלים הינם תחליף לתותבות. ״שיניים טבעיות שניתן להציל תמיד עדיף לשמר״.

כתובת המרפאה: רבי טרפון 9, בני ברק. 03-6188229.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר