ביקשו וקיבלו:

מוצרי אפיה ושוקולד חדשים לפסח של טעמן

לאחר דרישה שהגיעה מהצרכנים, לקראת חג הפסח הקרב ובא מושקים מספר מוצרי אפייה כשרים למהדרין לפסח • עם תקני איכות בסטנדרטים בינלאומיים • מה מצפה לנו? (אוכל)

אבקת אפיה וסוכר וניל כשרים לפסח

חברת 'טעמן' שמובילה את תחום המזון הכשר ברשתות השיווק ברחבי הארץ, מפתיעה את קהל לקוחותיה הנאמן עם מבחר מוצרים חדשים לפסח, שיקלו משמעותית על נושא האפיה. מוצר אחד הוא אבקת אפיה שכידוע משמשת בכל הכנת עוגה ופשטידה, תורמת לתפיחה ולאווריריות של המאכל. בחג הפסח שבו נאלצים לחפש תחליפים כאשר אין מוצר כשר לפסח, חווים ירידה באיכות הגובה והטעם של המוצר הסופי. עם אבקת אפיה הכשרה לפסח של טעמן, תוכלו לאפות וליהנות מיצירות מפוארות וטעימות.

מוצר נוסף הוא סוכר הווניל. סוכר וניל משמש אותנו כחומר טעם במגוון רחב של מוצרים אפויים ואף קינוחים ומשדרג את הטעם והארומה שלהם. השנה תוכלו לרכוש בבטחה סוכר וניל כשר לפסח של טעמן.

אבקת אפיה וסוכר וניל כשרים לפסח של טעמן, מגיעים לראשונה לשוק לאחר דרישה שהגיעה מצד הצרכנים. חברת טעמן שהולכת יד ביד עם ציבור הלקוחות החרדי, כבר 45 שנה, קשובה לצרכים ועוקבת אחרי הדרישות והבקשות ואינה מתעלמת מהן, אלא עמלה וטורחת לספק את מגוון השירותים והצרכים הבסיסיים ומעבר להם. לאור בקשת הלקוחות, הוציאה השנה טעמן שני מוצרי צריכה בסיסיים בתחום האפייה ובכך יוכלו אלפי לקוחותיה ליהנות מאפיה מקצועית יותר בפסח.

מוצר מתוק של טעמן שחוזר אל המדפים בחג הפסח הקרוב הוא שוקולד שחוזר למדפים, אף הוא לאור דרישת הצרכנים. שוקולד מריר מעולה 62% מוצקי קקאו, שוקולד מריר מעולה עם שברי אגוזים ושוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים. אלו מצטרפים לשוקולדים המוכרים והטעימים של טעמן שמופיעים על המדף בטבלאות בודדות או במארזי חמישייה וכן אל סדרות השוקולד אקסטרה של טעמן, במגוון רחב של טעמים.

מלבד איכות וטעם, נבדקים מוצרי 'טעמן' על ידי תקני האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר ועומדים בסטנדרטים שנה אחר שנה. האג'נדה המובילה של חברת 'טעמן' משלבת בין האיכות והטעם, לבין הכשרויות הגבוהות ביותר שיתאימו לכל סל צריכה במגזר החרדי. כחברה מובילה, עוקבת 'טעמן' אחר התמורות והדרישות של צרכניה לאורך השנים ומתאימה את עצמה לטובתם האישית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר