אסור להחמיץ!

שולי רנד מארח את ליפא שמעלצר במופע היסטורי

הלהיטים הגדולים של ליפא מכל הזמנים לצד דואטים מיוחדים הכוללים שילוב של עברית ואידיש יהוו את הבסיס למופע יחיד מסוגו של שני המגה סטארים - רנד וליפא בחוהמ"פ (מופעים)

לאחר ההצלחה המסחררת בסוכות האחרון, פותח רנד מופע נוסף (צילום: עובדיה כלימי)

במשך שנים רבות כבש שולי רנד כל במה אפשרית בעולם התרבות הישראלי, אך גולת הכותרת היא צמד מופעים לגברים ונשים שקיים רנד בחול המועד סוכות האחרון בבנייני האומה בי-ם. כעת, לאחר ההצלחה המסחררת, פותח רנד מופע נוסף, הפעם לגברים בלבד שיתקיים ביום שלישי ג' חול המועד פסח בבנייני האומה.

במופע יארח שולי רנד את הזמר ליפא שמעלצר שמגיע במיוחד מארה"ב. במהלך הערב יבצעו השניים דואטים מיוחדים הכוללים שילוב של עברית ואידיש וקטעים שנכתבו במיוחד עבור המופע הנדיר וכמובן את הלהיטים הגדולים של ליפא מכל הזמנים.

להשתתפות במופע ההיסטורי - כנסו >>

מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. שירי האלבום האחרון, 'רצוא ושוב', 'דע בני אהובי' ויתר שירי האלבום המופלאים. הסינגלים האחרונים 'משנתנה הרשות', 'עוקר הרים', 'בין קודש לחול' ועוד ביצועים מיוחדים לקלאסיקות חג מרגשות

שיריו של שולי רנד בשילוב יכולותיו כשחקן בחסד עליון כפרפורמר ייחודי המפליא בסיפורים על הבמה כפי שרק הוא יודע, יוצרים יחד מופע מיוחד ובלתי נשכח.

להשתתפות במופע ההיסטורי - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר