לקראת חג הפסח

ראשי מחוז ירושלים במאוחדת קיבלו את ברכתם של גדולי ישראל

המשלחת התקבלה במעונם של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן, כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף • גדולי ישראל בירכו את הנהלת המחוז שימשיכו בפעילות הברוכה לטובת הציבור החרדי וציינו שהם מרוצים מעבודת הקודש הנעשית תוך התייעצות הלכתית מתמדת על כל צעד ושעל (חדשות הבריאות)

הנהלת מאוחדת במחוז ירושלים קיבלה את ברכתם של גדולי ישראל שליט"א לקראת חג הפסח.

כמידי שנה, עלו ראשי ומנהלי מחוז ירושלים במאוחדת למעונם של גדולי ישראל שליט"א, חברי מועצות גדולי וחכמי התורה, כדי לקבל את ברכתם לקראת חג הפסח.

בראש המשלחת הגיעו מר עופר משולם מנהל המחוז, עופר שם טוב סגן מנהל המחוז, יואב וייס מנהל הלקוחות במחוז, הרב יהודה לוי מנהל השיווק, הרב דוד שורץ מנהל מגזר חרדי במחוז והרב רפי פלדשטיין מנהל קשרי קהילה של מאוחדת בירושלים.

המשלחת התקבלה במעונם של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן, כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף.

בביקור במעונו של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א, ציין ראש הישיבה שבהיכרותו את הפעילות של מאוחדת כמי שבעצמו מבוטח בקופה, הוא יכול להעיד שמאוחדת ייחודית בשירות, ובדאגה ללקוחות ואין תחליף לעבדות הקודש המסורה של מנהלי קשרי הקהילה ושל הצוותים הרפואיים, כאשר כל פניה נענית במהירות והכל נעשה לטובת המבוטחים עד לפרטים הקטנים.

חברי המשלחת נכנסו אל הקודש פנימה לקבל את ברכת כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי

לאחר מכן, חברי המשלחת נכנסו אל הקודש פנימה לקבל את ברכת כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי שליט"א.

מנהל המחוז מר עופר משולם הציג בפני האדמו"ר את היקף הפעילות של מאוחדת במחוז כולו שהיא הגדולה והמובילה בציבור החרדי ואת הייחודיות של המרפאות הפועלות בתוככי השכונות החרדיות. כ"ק האדמו"ר בירך את הנהלת מאוחדת שיתקיים בהם ופרצת ימה וקדמה ושבעז"ה יעזרו רק לדברים טובים.

גם בביקור אצל חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף שליט"א שמעו חברי המשלחת דברים דומים. הגר"ד יוסף ציין בפני האורחים את העובדה שרק לאחרונה הצטרף למאוחדת והוא חש שינוי עצום וכי יש עם מי לדבר, ולא עוד אלא כאשר מתעוררת שאלה הנוגעת לענייני רפואה והלכה, או בענייני רפואה בשבת, מגעים נציגים של מאוחדת כדי לשאול וכי כל דבר נעשה תוך כדי התייעצות הלכתית. הגר"ד הוסיף וציין כי אין ספק שמאוחדת ערה לצורכי הציבור החרדי וכי הוא עומד לרשותם של נציגי מאוחדת בכל דבר ומאחל להם שימשיכו בדרך זו.

בביקור אצל חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף

נציגי מאוחדת יצאו מבתיהם של גדולי ישראל בתחושת שליחות להמשך עשייה מבורכת לטובת כלל מבוטחי מאוחדת במחוז ירושלים ובייחוד לטובת הציבור החרדי במחוז ירושלים שמרביתו נמנה עם לקוחות מאוחדת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר