כחלק מהידוק שיתוף הפעולה:

ראשי זק"א ת"א נפגשו עם ראשי ערים מרכזיות בגוש דן

לקראת חג הפסח הבעל"ט, נפגשו ראשי זק"א תל אביב עם ראשי ערים המשמשים בערים המרכזיות של הפעילות, והביעו את ברכתם לחג (בריאות)

(צילום: יח"צ)

בין היתר נפגשו עם ר"ע ת"א רון חולדאי, ר"ע הרצליה משה פדלון, ר"ע בת ים צביקה ברוט ור"ע גבעת שמואל יוסי ברודני * מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד: "שיתוף הפעולה הרצוף שיש לנו עם הרשויות המקומיות בא לידי ביטוי לכל אורך ימות השנה. לקראת החג ביקשנו להגיע ולהוקיר את שיתוף הפעולה"

לקראת חג הפסח הבעל"ט, נפגשו ראשי זק"א תל אביב עם ראשי ערים המשמשים בערים המרכזיות של הפעילות, והביעו את ברכתם לחג.

בין היתר ביקרו ראשי הארגון אצל ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי לאיחולי חג שמח והוקרה על שיתוף הפעולה ואף העניקו לו סט מצות שמורות לפסח.

במפגש עם רון חולדאי צוין כי בעיר תל אביב יפו יש את עיקר פעילות המתנדבים ובה שוכן בסיס מרכזי של הארגון ברידינג. ראש העיר הודה למתנדבים על פעילותם ואיחל שתהיה שנה שקטה ורגועה וכולם יזכו להסב לסדר בנחת.

בנוסף, ראשי זק"א תל אביב התקבלו בחמימות רבה על ידי ראש העיר הרצליה מר משה פדלון שעזב את ישיבת ועדת תכנון לפגוש במלאכים בצהוב כהגדרתו. במשלחת זק"א השתתפו; המנכ"ל צבי חסיד, סגן מפקד זק"א חיים לורבר, הקמב"ץ יחיאל גולדמן וראש הצוות המקומי ערן קוזחי המוכר בכל מסדרונות העיריה כאיש עשייה וחסד.

ראש העיר סקר את פועלו לטובת ארגוני המתנדבים וזימן את המשלחת לישיבת כבודה נוספת וממושכת. הוא הכביר במילים שבח ותודה על הפעילות של המתנדבים והודה בשם תושבי העיר.

בסיום המפגש העניק ראש העיר שי אומנותי למזכרת וכאות הערכה ומנגד העניקו ראשי הארגון סט מצות שמורות לראש העיר

פגישה נוספת אשר נערכה במסגרת העבודה המשותפת עם הרשויות המקומיות, הייתה אצל ראש עיריית בת ים צביקה ברוט. הפגישה התקיימה בראשות רב הארגון הגאון הרב יעקב רוז'ה המשמש גם כרב העיר בת ים, מפקד זק"א סנ"צ מ' חיים נוגלבלט, מנכ"ל זק"א צבי חסיד וראש צוות בת ים אברהם בן זקן. במהלך הפגישה סקרו ראשי הארגון את הפעילות השוטפת והביעו איחולי חג פסח כשר ושמח.

ראש העיר ביקש בהזדמנות הנוכחית לשגר את תודתו והוקרתו למתנדבים הפועלים סביב השעון. בסיום הוענק לראש העיר סט מצות שמורות לחג.

מפגש דומה קיימו ראשי זק"א תל אביב עם ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני, לאיחולי חג כשר שקט ושמח והידוק שיתוף הפעולה עם העיריה. במפגש השתתפו; מפקד זק"א סנ"צ מ' חיים נוגלבלט, מנכ"ל זק"א צבי חסיד והקמב"צ יחיאל גולדמן. מצד העיריה נכח גם מנהל אגף החרום והבטחון יואב רעני. גם בסיום המפגש הוענק לראש העיר סט מצות שמורה לכבוד החג.

מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד: "שיתוף הפעולה הרצוף שיש לנו עם הרשויות המקומיות בא לידי ביטוי לכל אורך ימות השנה. לקראת החג ביקשנו להגיע ולהוקיר את שיתוף הפעולה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר