מד"א – 'הצלה שרון'

עשרות כוננים חדשים הוכשרו לשמש כחובשים

הצלה שרון מונה למעלה ממאה מתנדבים שהוכשרו לשמש כחובשים וכונני מד"א באזור השרון כאשר החסות המקצועית היא של מגן דוד אדום לצד פיקוח הלכתי של רב הארגון הרב יונה גולן רב שכונת נאות הרצל בעיר נתניה • באירוע השתתפו בכירי מד"א ובהם מגן גיל מושקוביץ סמנכ"ל מבצעים, מנהל המרחב יוסי רכאח, סגן מנהל המרחב עמית דילאון, ובכירים נוספים (מקומי)

האירוע שהתקיים בביה"ס לאחיות לניאדו בנתניה (צילום: יח"צ)

בטקס מרשים ציינו במגן דוד אדום את התרחבות ארגון 'הצלה שרון' אשר מצטרף לעשרות ארגוני ההצלה הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א ומצילים חיי אדם.

הצלה שרון - מד"א מונה למעלה ממאה מתנדבים שהוכשרו לשמש כחובשים וכונני מד"א באזור השרון ובהם בנתניה, חריש, חדרה ופרדס חנה, כאשר החסות המקצועית היא של מגן דוד אדום לצד פיקוח הלכתי של רב הארגון הרב יונה גולן רב שכונת נאות הרצל בעיר נתניה ורב בבית ספר לאחיות בבית חולים "לניאדו".

באירוע שהתקיים בביה"ס לאחיות לניאדו בנתניה. השתתפו בכירי מד"א ובהם מגן גיל מושקוביץ סמנכ"ל מבצעים, מנהל המרחב יוסי רכאח, סגן מנהל המרחב עמית דילאון, ובכירים נוספים.

בדברים שנשא מנהל המרחב מר יוסי רכאח הוא שיבח את פעילות מתנדבי הצלה שרון ואת מהירות התגובה שלהם שמצילה חיים. מנהל המרחב הוסיף וציין שבתקופה קשה כזו, הצורך בכוננים ומתנדבים היא הכרחית. "ראינו בפיגוע בחדרה כי הכוחות הראשונים שהגיעו למקום היו כונני מד"א ובהם מהצלה שרון". רכאח שיבח את ראשי הצלה שרון, אהרן זילברמן ומשה רייכמן על פעילותם הענפה במרחב.

סמנכ"ל מבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ התכבד אף הוא לשאת דברי ברכה, בהם הודה לרב יונה גולן על הסכמתו לשמש כרב הצלה שרון והוסיף שמד"א מוכיח כי האפשרות להציל חיים מבלי להתפשר על כללי ההלכה היא אפשרית וממשית. "מבחינת מד"א" אמר מושקוביץ "כל מה שהרב יקבע מד"א מתחייב ליישם מבלי לפגוע בפן המקצועי".

אהרן זילברמן יו"ר הצלה שרון ביקש להודות ולהביע את הערכתו למתנדבי והנהלת הצלה שרון על פעילותם וציין כי שמם הולך לפניהם. הוא הודה לכוננים החדשים ולכלל המתנדבים, על קידוש שם שמים 24 שעות ביממה במסירות למען הצלת חיים ע"פ כללי הלכה. כן הוא הודה ליוסי ראכח מנהל המרחב שעומד באופן אישי לימין הארגון יחד עם שאר הבכירים.

הרב יונה גולן נשא את המשא המרכזי במהלכו הסביר על ערך החיים, על חשיבות הפעילות ועבודת הקודש של הכוננים ע"פ ההלכה – פעילות קודש אשר לא כל אחד מסוגל לה. "לא לחינם אמרו חז"ל כי כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא". לאחר דבריו, בירך הרב גולן את המתנדבים ואת ראשי ההצלה וכן את הנהלת מד"א הארצית והמרחבית על שיתוף הפעולה למען הצלת חיים באופן המקצועי ע"פ ההלכה.

׳הצלה שרון׳ מאוגד עם עשרות ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים תחת החסות המקצועית של מד״א, ובהם: הצלה, צוות הצלה ובית שמש, החובש הר נוף, הצלה פתח תקווה, הצלה כפר חב"ד, הצלה קרית ספר, הצלה חיפה-כרמל, הצלה רחובות, הצלה אלעד, הצלה מירון וצפת, הצלה דרום, הצלה בית שמש, הצלה חולון ובת ים, הצלה יבניאל, הצלה עפולה, הצלה טבריה, הצלה ראש העין והצלה ללא גבולות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר