ירושלים וסביבותיה

בשורה פורצת דרך להורי התלמידות עם פתיחת הסמינר החדש "מיתרים"

בשורה משמחת להורי תלמידות הסמינרים בירושלים: לקראת שנת הלימודים הקרובה ייפתח סמינר 'מיתרים - תיכון מקצועי לבנות', הסמינר החדש הוקם ע"י רשת מוסדות שתילים, הנותנת מענה למגוון רחב של תלמידים ותלמידות במגוון מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בראשות הסמינר תעמוד המנהלת הגב' פרידה אשלג בעלת תואר ראשון, המגיעה עם ניסיון רב שנים בתחום החינוך וידועה בגישתה המכילה ובמקצועיותה הרבה בתחום.

כאשר מטרת העל של הסמינר החדש הוא להעניק מעטפת לימודית וטיפולית מותאמת ותומכת לכל תלמידה בהתאם ליכולות האישיות של כל תלמידה, בליווי צוות מקצועי חינוכי ופרא-רפואי שנבחר בקפידה, בדגש על בניית ערכים רוחניים, העצמה אישית, קידום לימודי והכשרה תעסוקתית, כאשר הסביבה הלימודית תהיה מעוררת השראה, בעלת מרחבים ואביזרים נלווים, בעיצוב המעודד למידה ועבודה משותפת.

הסמינר החדש יעניק לכל תלמידה, כלים ליציאה למעגל החיים עם תעודה מקצועית תוך שימת דגש מירבית על הפן הרוחני לצד הפן הלימודי והמקצועי, בליווי רבנים ידועים ואישי חינוך, כחלק מתוכנית הלימודים של התלמידות, מתוך ראייה רחבה של הנהלת הסמינר בצורך לבנות עתיד לכל תלמידה ותלמידה.

בנוסף, הסמינר שם במטרה לאתגר את התלמידות מבחינה לימודית ומקצועית, הצוות החינוכי יסייע לכל אחת, להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה.

בהנהלת הסמינר הציבו דגש על בחירת הצוות החינוכי שנבחר בקפידה ועם צוות המורות והמחנכות נמנות בעלות ניסיון המבינות את התחום ואת נפש התלמידה. הצוות שגויס לסמינר החדש, מחויב להצלחה האישית של כל תלמידה ותלמידה, מתוך דבקות במטרה שלשמו הוקם הסמינר החדש ומתוך אמונה ביכולות של כל תלמידה ותלמידה.

בימים אלו החל הרישום לסמינר לקראת שנת הלימודים הקרובה. הורים מירושלים והסביבה המעוניינים לשמוע ולקבל פרטים נוספים על הסמינר החדש וכן להירשם מוזמנים לפנות בכתובת האימייל: my@shtilim.org

המנהלת הגב' פרידה אשלג שתחי', מנהלת הסמינר החדש מספרת: "אני רוצה מקום שיכיל את הבנות ויבנה את עתידן, מקום שהוא בית, שהבנות תשמחנה להגיע בכל יום, מקום שיהווה עבורן אתגר לימודי, להוציא מכל אחת את מקסימום היכולות שלה, כאשר לכל תלמידה תבנה תוכנית אישית בהתאם ליכולותיה מתוך ראיה רחבה ומקצועית. כך נסלול לה את השביל בדרך להצלחתה בסיעתא דשמיא, בנוסף, אנו משקיעים בבניית מגמות הכשרה לבנות, שתתחלנה כבר מכיתה ט', על מנת שתצאנה עם תעודה מוכרת וכלים לפרנסה בכבוד. עבורי הקמת הסמינר מהווה אתגר גדול ושליחות למען בנות ישראל, להביא כל תלמידה ותלמידה לרמה הרוחנית הגבוהה ביותר לצד רמה לימודית, והכשרה מקצועית. והכנה לקראת בניית הבית היהודי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר