לראשונה זה 40 שנה

אתגרים בהיקפים בלתי נתפסים: השפעת המצב העולמי והארצי

קמפיין חירום אדיר להצלת מאות יהודים הנמצאים תחת סכנת שמד ממשית בעקבות ההתפתחויות בארץ ובעולם במקביל ובעת אחת • "משימה זו היא של כלל ישראל וכולנו ערבים לה"(חרדים)

ההתרחשויות המשמעותיות בארץ ובעולם מציבים אתגרים בהיקפים בלתי נתפסים (צילום: שאטרסטוק | יח"צ)

גדולי ישראל שנחשפו לנתונים בהוראה ברורה לכל אחד להשתתף בקמפיין החירום להצלת נפשות מיידית *מספר הפניות לארגון בחודשיים האחרונים שובר שיאים היסטוריים • מצב חירום שנוצר ממספר מורכבויות ביניהם הלחימה באוקראינה, המצב הבטחוני בארץ, הסכנה הגואה ברשתות הדיגיטל, מתווה חוק הגיור החדש ועוד • קמפיין התגייסות אדיר להצלת אחינו היהודים המתחננים על חייהם ועל יהדותם

היו שותפים >>

עשרות שנות פעילות של הצלת נפשות ופדיון שבויים ב'יד לאחים', לא העמידה את ראשי הארגון בפני המצב שנוצר בחודשים האחרונים. בעקבותיו הכריזו בהוראת גדולי ישראל על מצב חירום בפעם הראשונה מאז החל הארגון לפעול לפני למעלה מארבעה עשורים, ובפקודת מרנן ורבנן שליט"א יוצאים בימים אלו בקמפיין אדיר ונרחב, בעקבות מצב החירום, שהוא תוצאה של מספר התרחשויות משמעותיות בארץ ובעולם המציבים אתגרים בהיקפים בלתי נתפסים ."משימה זו היא של כלל ישראל וכולנו ערבים לה".

מצב החירום אליו נגררו ראשי הארגון, הוא תוצאה של ריכוז גורמים שהביאו להחמרת הסכנה.

מסיונרים בגבולות אוקראינה

ביניהם ניתן למנות את המלחמה שהכריזה רוסיה על אוקראינה, בעקבותיה נמלטו מהערים מאות אלפי תושבים שברחו למדינות הגובלות עם אוקראינה שם ביקשו מקלט עד להרגעת הרוחות, אלא שבמעברי הגבול הללו נחשפו ב'יד לאחים' לפעילותם הנוראה של לא פחות משישה ארגוני מסיון שרואים באנדרלמוסיה שנוצרה, פוטנציאל להטעיית אלפי פליטים יהודיים ולהעבירם ארצה לידי הכנסיה והנצרות רח"ל, באמצעות הבטחות לתנאים הומניטאריים, ובמסווה של ארגונים פרו ישראליים מבקשים להרחיב את מעגל ההתבוללות ח"ו.

מסייעים לפליטים >>

סבל הנשים בכפרים הערבים

כמו גם המצב הבטחוני בארץ והתגברותם של פעולות טרור ערבי כלפי יהודים, שהביאה למצב חסר תקדים בו התרכזו למעלה מ130 פניות של נשים יהודיות הסובלות וכלואות בכפרים ערביים לצד ילדיהם היהודיים וחוות סבל יומיומי בל יתואר, במסרים המגיעות בדרכים סודיות הן מתחננות לפעילי הארגון שיחלצו אותם ואת ילדיהם הקטנים מתוך הגיהנום.

פותחים את הלב לאחיותינו >>

מתקפת דיגיטל

במקביל נרשמת עליה משמעותית בנוכחותם של ארגוני המיסיון בעולם הדיגיטל וברשתות החברתיות, שם הם טומנים מלכודות לאלפי גולשים תמימים, שלא מעלים על דעתם מי עומד מאחורי הפוסטים הממומנים, ההצעות הנדיבות, והמידע השקרי אליו נחשפים.

עובדה זו מחייבת את מחלקת הדיגיטל ביד לאחים לתת מענה נגדי, ולהבטיח את חשיפת ההסוואה המסיונרית במטרה להציל נשמות אבודות לבל יפלו ברשתם רח"ל.

ממשלת השמד?

כל זה, לצד אופי הממשלה הנוכחית, יוצרים את המצב הקטסטרופלי של מצב החירום. לאחר שזו הכריזה מלחמה על קדשי ישראל, פורסם מתווה חדש לחוק הגיור שמטרתו להמיט את חומת הגיור, ובפועל מעניק כח לקרנות בין לאומיות השונים הפועלים במימון סוכנויות המיסיון, לשלוח יד לקעקע את יסודות העם היהודי ולהביא לידי הטמעה והתבוללות היל"ת.

ההבנה שמאחורי הארגונים הללו עומדים גופים רבי עוצמה שצוברים כח והשפעה בזמן האחרון לאור התחזקותם של התנועות לקרנות בין לאומיות בעולם, היא זו שחידדה את הנחיצות בקמפיין חירום אדיר והכרחי "בהתחשב באתגר שנוצר המאיים על מאות נשמות יהודיות, שעומדות על פי תהום ומשוועות שנתעשת בזמן ונציל אותם רגע לפני שיהיה מאוחר מדי." כך לדברי הפעילים.

אז מה עושים? לא מוותרים על אף יהודי!

הודות למערך פעילות אדיר ורחב זרועות, זוכים ב'יד לאחים' להציל מאות נשמות מליפול לזרועות הכנסיות הנוצריות רח"ל. זאת באמצעות פעילות הסברתית בעשרות שפות המתריעה ומזהירה מפני המסיונרים, ע"י רשת פעילים חדורי מטרה הפועלים ברחבי הארץ והעולם, מערך לוחמה במישור המשפטי והחוקתי במטרה לעקר את מעמד המסיון ולהגדירם כפעילות בלתי חוקית ע"מ לכבול את ידיהם, ויחידה נבחרת שחתומה על עשרות פעולות חילוץ הירואיות לחילוץ והצלת נשים יהודיות וילדיהם מתוך כפרים ערביים והשבתם למקום מבטחים ואל חיק מוצאם.

חובה על כל אחד להציל ולו נפש אחת מליפול לשאול תחתית רח"ל. אחינו ובשרינו הם ונפשם זועקת אלינו בקריאת הצלה נואשת. אסור לנו לוותר על אף יהודי.

היו שותפים >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר