הדחפורים עלו על הקרקע

הליך הבניה בפרויקט "המשולש" באחיסמך מתקדם בקצב מהיר

לפני מס' חודשים עם כניסתה של חברת 'טריא' לליווי הפרויקט, התקדם הפרויקט בצורה משמעותית ונחתם הסכם השיתוף שהתניע את ההליכים הלאה • בפרויקט ייבנו 250 דירות כשהגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא 'טריא' – עם ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן (נדל"ן)

הגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא 'טריא' (צילום: יח"צ)

לאחר למעלה מעשור של עיכובים, עלו בשעה טובה הדחפורים על הקרקע בפרויקט "המשולש" באחיסמך, והחלו באופן ממשי העבודות לקראת בניית 250 יחידות דיור בפרויקט.

פרויקט "המשולש" באחיסמך הוא הפרויקט היחיד שנקנה בקבוצות רכישה, ומסיבות שונות, התעכבו ההליכים. לפני מספר חודשים, עם כניסתה של חברת 'טריא' לליווי הפרויקט, התקדם הפרויקט בצורה משמעותית ונחתם הסכם השיתוף שהתניע את ההליכים הלאה.

במסגרת הפרויקט ייבנו 7 בנינים מפוארים עם מפרט עשיר ומגוון, כולל מחסנים לכל דייר, 2 מעליות לובי מפואר ודירות גדולות ומרווחות המתפרסות על פני כ-150 מ"ר.

על פי הצפי, עתה עם עליית הדחפורים על הקרקע צפויות העבודות להתקדם ובתוך כ-24 חודשים צפוי להיות האכלוס.

הגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא 'טריא' – עם ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' ליוותה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד.

חברת 'טריא', מאפשרת קבלת מימון בתנאים נוחים יותר ועם פחות בירוקרטיה. מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל.

עסקני הקהילה באחיסמך הודו לטריא על שהייתה הכוח המתניע שנכנסה לעובי הקורה והביאה במהירות רבה מאז שנכנסה לתמונה, לכך שמאות הרוכשים יוכלו להתקדם עם הבניה לאחר עיכובים רבים שהיו בעבר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר