קמפיין מטלטל שלא היה כמותו בישראל:

מרגש: מיזם 'הספח היהודי' כובש את האלפים המצטרפים למגבית החירום של 'יד לאחים'

מצב חירום חמור מול כמה סכנות שמד מחרידות המתרחשות בבת אחת • הסלוגן: 'לכל יהודי יש יהודי' מבטא את צורך ההשתתפות של כל בני העם היהודי למען נשים השבויות בכפרים הערביים או ברשת המיסיון (בארץ)

דבר כזה עוד לא היה: אלפים נרשמים לקבל את 'הספח היהודי' המרגש (צילום: פלאש 90)

דבר כזה עוד לא היה: אלפים נרשמים לקבל את 'הספח היהודי' המרגש, ובו פרטי הניצולים המחוצים מידי הערבים. הספח ישלח לכל המשתתפים במגבית החירום של 'יד לאחים'.

להשתתפות במיזם - כנסו >>

המדובר הוא במגבית חירום המתקיימת מול מצב חמור שלא היה בתולדות הארגון. המציאות החמורה הוא בגלל כמה סכמות שמד המתרחשות בבת אחת, כמו: העצמת פעילות ארגוני המיסיון בדיגיטל בהשקעה של מיליוני דולר, המלחמה באוקראינה, קרנות בינלאומיות שהחלו לתקצב את ארגוני המיסיון, ערעור חומות הגיור בארץ, והכי בוער: זעקתן של מעל מאה ושלושים נשים יהודיות המתחננות לחילוץ דחוף מכפרים ערביים בתקופה זו, ומבקשות לחזור לעם ישראל.

הקמפיין המרשים של ארגון 'יד לאחים' נועד להציל אלפי ילדים יהודים ואימותיהם, בנים לאבות ערבים, כמו גם לקיום שאר הפעילות הקריטית מול ארגוני המיסיון. מגבית החירום באה לידי ביטוי בקמפיין הסוער, ואכן אלפים משתתפים ומחזקים את הארגון, "מלבד חובתנו כלפי הצלת אחים ואחיות ולהחזירם לעם היהודי, מדובר במצוות פדיון שבויים למהדרין, כמו שהיה רגיל לומר הרב וואזנר זיע"א".

בקמפיין המפתיע, התורמים יקבלו לידיהם את ה'ספח היהודי' ובו פרטי הניצול/ה. בעלון ההסברה שהארגון הפיץ נכתב. "איפה רשום השם שלך? הוא רשום במקום הרשמי ביותר: ספח תעודת הזהות. שם רשומים גם כל בני משפחתך. עכשיו יש לך עוד מישהו אבל הנה חוץ מהשם שלך! ילדה יהודייה מתוקה שהצלת אותה מהחמולה, אם אומללה, ילד או נכדה"...

להשתתפות במיזם - כנסו >>

עם מסע ההסברה של הקמפיין, מתבהר כי מלבד ההצלה של הנשים וילדיהן מהכפרים הערביים עצמם, ממשיכים 'יד לאחים' בליווי המשפחות זמן רב עד להשתקמותם המלאה. אחרי שמגיעים אל דירת המסתור, 'יד לאחים' דואגים לכל המחולצים שתהיה להם מעטפת שיקום וצמיחה באופן הכי מקצועי שקיים. פסיכולוגים, מטפלים רגשיים, עובדות סוציאליות, חונכים, מאבטחים וכל זאת מלבד מזון, ביגוד ושאר כל הנדרש.

מלבד תנאי הקיום הבסיסיים האלו, המחולצים מתחילים בדרך לא קלה של שיקום, חינוך והשלמת פערים, כדי שיוכלו להשתלב באופן הכי טוב בהווי העם היהודי.

באמצעות הקמפיין "לכל יהודי יש יהודי", מבקשים ב'יד לאחים' מכל אחד ואחד לעמוד לימין הפעילות הקריטית נוכח קריאת גדולי ישראל שליט"א, למען הצלת הנפשות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר