פסק זמן שקט

המתוקים של המותג הפרטי של 'רמי לוי' - מתוק, מפנק ושובר שגרה

חג הפסח נדמה לנו רחוק מאוד, אנחנו נטועים עמוק בתוך השגרה שסחפה אותנו: כביסות, ארוחות, טיפול בילדים, עבודה, סדר, ארגון וחוזר חלילה. 'רמי לוי' מגישה: פסק זמן שקט עם מגוון חטיפים ומתוקים מבית המותג הפרטי של 'רמי לוי' בכשרויות מהודרות ובמחירים שרק ב'רמי לוי' יכולים לתת (צרכנות)

מחלקת המתוקים של המותג הפרטי כוללת בתוכה עשרות מוצרים מפנקים (צילום: יח"צ)

מוצרי המותג הפרטי חולשים על מגוון מחלקות החל ממוצרי בסיס, מוצרי ניקיון, ואף מוצרי תינוקות וחד פעמי. המטרה המשותפת לכל מאות המוצרים ולחברה היא אחת: לספק לצרכן את הטוב ביותר, במחיר הזול והמשתלם ביותר. מחיר מוצרי המותג הפרטי מוזלים בהפרש משמעותי ממוצרים מקבילים בקטגוריה כי המשוואה פשוטה: הצרכן חוסך את פערי התיווך וקונה הישר מהספק.

מוצרי המותג הפרטי של 'רמי לוי' חרטו על עצמם את הסלוגן 'יותר איכות בפחות עלות' והם מוכיחים את אמיתות הסיסמה כל פעם מחדש. זמן, מאמץ ומחשבה בלתי פוסקת משקיעים בחברה כדי למכור ללקוחות את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר.

מחלקת המתוקים של המותג הפרטי כוללת בתוכה עשרות מוצרים מפנקים לפסק זמן: כוס קפה משובחת עם שוקולד חצי חצי ייתן הפוגה משחררת והפוגה שלכם עם עצמכם בשעת ערב לאחר שהקטנים נרדמו, מרשמלו קצפי יהיה מושלם לחגיגת יומולדת לאחד מילדי המשפחה, ולישיבת צוות שלא נגמרת יצטיידו ב'דקדקים קצח' או פופקורן מתוק הם יסייעו לכם להעביר את הזמן... הבנים בישיבות ישמחו במלאי של וופל קראנץ' פריך ונערות הסמינר ישמחו לכבד את החברה שבאה ללמוד למבחן בעוגיות חיוכים..

שגרה מבורכת, שקטה ומלאה ברגעים מתוקים...

מוזמנים לכל אחד מ- 56 הסניפים שלנו או לקניה מקוונת

'רמי לוי שיווק השקמה'- סל הקניות החרדי הזול במדינה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר